Beste, Uw nieuwe faktuur dd.14/04/2024 Accountnummer 109589842 periode 14/04-13/05, voor nieuw adres, weiger ik met klem.Aansluiting op mijn nieuwe adres (sinds 8 april 2024) is tot op heden nog steeds niet uitgevoerd, ondanks gemaakte afspraak in maart 2024 voor aansluiting op 8 april 2024. Waarom een faktuur periode 14/04-13/05 als de aansluiting nog moet gebeuren ? Nieuwe aansluit datum zou 19 april 2024 zijn, al betwijfel ik dit.Geen melding van kredietnota voor oud adres, alle telenetdiensten stopgezet door telenet, zelfs mobieledienst op dd.08/04/2024, betaalde periode 14/03-13/04. Door onstane frustratie vrijdag 12 april 2024 nieuw gsm abonnement afgesloten bij Mega, maw. mobiele diensten vervallen bij telenet.Ik eis een kredietnota periode 08/04/2024-13/04/2024voor oude adres, stopzetting 08/04/2024.Vervolgens eis ik een nieuwe faktuur voor nieuw adres vanaf de aansluiting effectief is uitgevoerd en zonder mobiele diensten.