Terug

Niet aanvaarden geschenkkaart

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. H.

Naar: Colruyt

20/02/2023

Beste, ik ontving 8 geschenkkaarten twv 10 euro per kaart.De vervaldatum is 22 11 22. Nog geen 3 maanden vervallen en Colruyt weigert de bonnen als betaalmogelijkheid.Ik vind dit niet correct. Colruyt werd betaald. En ik heb geen recht om hiermee artikelen te kopen die sinds de uitgiftedatum dan nog eens veel duurder zijn geworden door de inflatie. Graag uw hulp hierbij. Mvg Mieke

Berichten (4)

Colruyt

Naar: M. H.

21/02/2023

Beste,Alvast bedankt om ons te contacteren in verband met jouw opmerking over de geschenkkaart. Onze cadeaubonnen zijn 1 jaar geldig, vanaf de aanvraag van de cadeaubon.Deze geschenkkaart kan gebruikt worden bij de volgende winkels: Bio-Planet, Colruyt, DreamBaby, DreamLand, OKay, OKay Compact.Ik hoop je hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,PriskillaColruyt Laagste Prijzen (BE) klantendienstBezoek zeker onze FAQ

M. H.

Naar: Colruyt

21/02/2023

Beste Ik kan inderdaad lezen dat de bonnen geldig zijn tot een bepaalde datum.Ook de winkels waar ik ze kan innen, staan op de bonnen.Uw geeft mij echter geen antwoord op mijn vraag.Uw antwoord is voor mij onvoldoende omdat u niet verklaart waarom de bonnen niet kunnen verlengd worden.U doet geen enkele geste naar uw klanten toe.Andere bedrijven (zoals u hier kan lezen op de site van Testaankoop) doen dat wel.Waarom kunnen de bonnen als geste niet verlengd worden?Zeker als ze net vervallen zijn.Kan u hierop antwoorden waarom uw bedrijf dit niet kan of wil (zoals ik het interpreteer)?Met beleefde groet.

Colruyt

Naar: M. H.

22/02/2023

Beste,We verlengen inderdaad geen geschenkbonnen. We begrijpen jouw frustratie maar de bonnen zijn een jaar geldig en systeemtechnisch is het niet mogelijk om deze te verlengen.Hopelijk ben je hiermee voldoende gea¯nformeerd.Alvast een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groet,PriskillaColruyt Laagste Prijzen (BE) klantendienstBezoek zeker onze FAQ

M. H.

Naar: Colruyt

22/02/2023

BesteBedankt voor uw begrip.Misschien kan u uw systeem dan technisch aanpassen zodat u uw klanten tegemoet kan komen.De laagste prijsgarantie is niet veel waard als u niet klantgericht bent.Met beleefde groetM. Hofman


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform