Beste,op 25/01/2023 heeft Fluvius een digitale meter komen plaatsen op ons adres, wegens plaatsen van zonnepanelen en thuisbatterij. Beide premies zijn mij reeds gestort dus na de installatie van eind januari weet Fluvius goed dat ik een digitale meter heb gezien ze mij de premie voor zonnepanelen hebben gestort.Voor de levering van electriciteit (en gas) heb ik als leverancier LUMINUS.Echter tot heden, 27/07/2023, kan ik nergens zien wat mijn injectievergoeding bij Luminus oplevert en/of hoe de verrekening zit.Op 15/06/23 Fluvius gebeld naar een stand van zaken. Daar werd gezegd dat de fout bij Luminus ligt omdat zij vertraging hebben. Men zou mij binnen de 2 weken een bevestiging van aanmelding aan Luminus bezorgen.Luminus gebeld zelfde dag. Zij niets ontvangen en Fluvius in de fout (volgens hen).Gewacht maar geen mail gekregen.Teruggebeld naar Fluvius op19/07/2023. Toestand uitgelegd dat ik naar een contract met vast tarief wil overstappen maar dit niet kan omdat mijn digitale meter nog niet gekend is bij energieleverancier en ik dus mijn injectie niet kan terugbetaald krijgen. Er werd mij gezegd dat er een vertraging is bij Fluvius maar dat men ging vragen om mijn verzoek dringend te behandelen. Dat is dan al een gans ander verhaal dan hetgeen men eerst heeft gezegd bij Fluvius (nl dat het Luminus zijn schuld is).Gezien we nu terug 1 week verder zijn, de maand ook bijna verlopen is en er vanaf volgende maand nieuwe tarieven (vermoedelijk duurdere) zullen zijn voor vaste contracten ga ik NOGMAALS vragen om mijn digitale meter aan te geven bij Luminus.Indien dit weer niet lukt : ik heb nu berekend wat ik zou moeten betalen bij een vast contract dat ik deze maand nog afsluit. Ik heb dit ook afgeprint (gegevens van de VREG). Ik zal herberekenen hoeveel het kost (+ of -) als ik het volgende maand moet afsluiten maar ik vermoed dat Fluvius dan het verschil dat het contract dzan duurder is, aan mij gaat vergoeden. 6 maanden wachten om een digitale meter aan te geven bij een leverancier is echt wel HEEL lang.