Terug

Niet aangebeld en geen brief achtergelaten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. N.

Naar: GLS Belgium NV/SA

18/04/2024

Beste,Op 17/04/2024 was ik thuis en er is niet bij mij aangebeld. Ineens zie ik een bericht dat ze zogenaamd zijn langsgekomen en ze hebben niet eens een brief achtergelaten met “pakket gemist”.Ik weet nu hoe ik dit ga oplossen. Ik ben niet zeker of ze mijn pakket zullen geven zonder brief. Mijn broer heeft hetzelfde meegemaakt en dit is zeer jammer. Nu hebben we al meerdere keren slechte ervaring met GLS.

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: R. N.

19/04/2024

BesteMijn excuses voor het ongemak.Ik zal contact opnemen met het betreffende bezorgdepot om tegen de chauffeur een onderzoek/klacht in te dienen, aangezien hij volgens de geolocalisatie van zijn bestelbus wel degelijk op uw adres was.Parcel Shop bezorging blijft dus een alternatief om klanten in staat te stellen hun pakketten op te halen zonder langer te hoeven wachten of vast te zitten thuis.Uw collo is op volgende parcel shop geleverd =Met vriendelijke groetenChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform