Terug

Niet aanbellen voor levering.

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: GLS Belgium NV/SA

21/10/2025

Beste, Gisteren (20/10/2025) kreeg ik melding dat mijn pakketje in de loop van de dag geleverd zou worden. Ik ben de hele dag thuis geweest en heb meermaals de tracking gerefreshed, om de bezorger zeker niet te missen. Dit gezien er in het verleden zelden tot nooit aangebeld wordt wanneer gls een pakket dient te leveren bij ons thuis. Van heel de dag echter geen bezorger gezien of gehoord. Om 18u40 krijg ik dan een mail, waarin staat dat mijn pakket niet kon worden afgeleverd. Dat er werd aangebeld, maar niemand open deed en dat ook mijn buren niet thuis waren (ik woon in een appartement, buren genoeg om aan te bellen). Wanneer ik dan opnieuw op de tracking kijk, staat er dat de bezorger zogezegd om 13u45 zou zijn langs geweest. Het moment dat ik rustig in mijn zetel zat. Mijn pakketje zou verstuurd worden naar het afhaalpunt. Daar was het vanmorgen echter niet en de tracking gaf plots aan dat er iets fout was met mijn pakket. Tegen de middag kreeg ik dan een melding dat mijn pakket vandaag geleverd zou worden (ik vermoed in het afhaalpunt). Een telefoonnummer voor de klantendienst is online nergens te vinden. Na lang zoeken op de website vond ik dan toch een contactformulier dan in aanmerking kwam (dit gebruikte ik al eerder, maar vond ik niet meer terug door de onduidelijkheid van de website). De reactie die ik van de "klantendienst" kreeg was dat het inderdaad correct moet verlopen en dat ze de betrokken partner gingen wijzen op het naleven van de leveringsprocedure. Dit antwoord heb ik echter al meermaals gehad, maar er veranderd niets. Telkens opnieuw wordt er niet aangebeld wanneer we een levering van GLS verwachten.

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. H.

23/10/2025

Beste Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak. Ik zie dat uw pakket is in een Parcel shop op 21/10 geleverd. Op 22/10 (12u45) is er iemand het pakket komen afhalen Klopt het ? is uw collo nu in uw bezit? Nogmaals onze excuses Mvg Christine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform