Terug

niet aan te kopen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

K. S.

Naar: Dyson

05/05/2025

heb via de site van dyson een simulatie gemaakt welke stofzuiger het best bij mij past ik wordt dan doorgestuurd naar een link waar de stofzuiger staat voor 699€ maar de knop bestellen werkt niet. vervolgens heb ik dan via de chat met dyson gestuurd waar ik eerst van her naar der werd gestuurd dan heb ik het nummer van dyson gebeld daar mijn verhaal gedaan die dame heeft zelf ook de stappen gedaan zoals mij en dan werd het even stil aan de telefoon. Ze moest hier een case voor starten (45990808) waar ik na 2dagen iets meer van ging weten wat het verdict was en na 2 weken kreeg ik de melding dat ik het toestel kon kopen voor 284€meer en de welkomskorting van 10% is ook niet meer geldig dus nu krijg ik de melding dat ik het kan kopen voor 929€. 10% van 699 is nog eens 54€ eraf wat neer komt op 645 ipv wat zij nu zeggen 929 dit is een verschil van 284€ wat ik persoonlijk erover vind vandaar dat ik een klacht wil indienen in bijlage de foto's van hun site waar het wel degelijk opstaat aan 699

Bemiddeling door Testaankoop 22 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform