Terug

Netwerkproblemen Proximus

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Proximus

03/08/2023

BesteReeds enkele weken is het netwerk van Proximus niet langer stabiel in de regio Den Hoorn (8340). We worden continue naar ofwel een Nederlands netwerk overgeschakeld of naar een zogenaamd VoIP verbinding. Deze laatste leidt echter tot het niet doorkomen van telefoongesprekken. Voor klanten die ons willen opbellen komt het over alsof we telkenmale onbereikbaar zijn. Dit is een zeer vervelende situatie als bedrijf. Het VoIP verhaal is bijgevolg geen afdoende oplossing. We zien graag dat Proximus op korte termijn de problemen oplost zodat ons telefoonverkeer terug normaal functioneert.Met vriendelijke groeten,Jonas Lenoir

Berichten (2)

J. L.

Naar: Proximus

20/08/2023

BesteTot op heden nog geen respons mogen ontvangen op bovenstaande klacht.In afwachting,Met vriendelijke groeten,Jonas Lenoir

J. L.

Naar: Proximus

20/08/2023

BesteTot op heden nog geen respons mogen ontvangen op bovenstaande klacht.In afwachting,Met vriendelijke groeten,Jonas Lenoir


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform