Terug

Netwerk verbinding

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

V. V.

Naar: Telenet

29/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie 566281855 Half mei hebben wij melding gedaan van een slecht signaal alsook storingen vaste lijn en tv, Bosstraat te Zemst. Dit is nog steeds niet opgelost, heb zelfs zelf een mail moeten sturen naar de firma Wyre, verantwoordelijk voor de kabel blijkbaar, doch geen reactie Dit heeft geleid tot meerdere klachten alsook van buren en bezoeken aan de telenet shop door mij. Technieker langsgeweest in mei, maar niet opgelost Daarom verzoek ik u onverwijld de betrokken diensten opnieuw te herstellen. Wij hebben nog steeds veel storingen op de televisie. Ik verzoek tevens een schadevergoeding, overeenkomstig met de algemene voorwaarden en de geldende regelgeving. Met vriendelijke groet, Veerle Vander Velden

Berichten (4)

Telenet

Naar: V. V.

02/09/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-29251404 Beste klant,We hebben uw klacht goed ontvangen en zullen dit verder onderzoeken. U ontvangt nog persoonlijke communicatie van ons.Vriendelijke groeten,Telenet© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,Belgiëtelenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

V. V.

Naar: Telenet

04/09/2024

Nog steeds niets gehoord! Sleept al maanden aan! Hartelijk bedankt voor de slechte service,maar de facturatie en de prijsaanpassingen blijven. Graag snel een resultaat ipv loze beloftes

V. V.

Naar: Telenet

20/10/2024

Het prôbleem is nog steeds niet opgelost, lichte verbetering maar nog steeds beeldmisvorming. Weilfried Vander Velden 0475802476

Telenet

Naar: V. V.

21/10/2024

Beste, We hebben dit dossier ook via een ander kanaal ontvangen en wordt via daar verder in behandeling genomen. Met vriendelijke groeten, Telenet Confidential - Limited Confidential - Limited


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform