Terug

Nespresso Expert & Milk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. K.

Naar: NESPRESSO BELGIUM

06/08/2021

Net zoals de Customer service bij Nespresso is dit toestel ver ondermaats. Door software probleem blijft toestel in ontkalkingsmodus vastzitten en dit zonder enige trigger, juist na het verlopen van de garantieperiode. Nespresso beweerd enkel zelf het probleem te kunnen oplossen en daar mag je nog eens 115€ - 150€ voor ophoesten. Toestel heeft enkel een volledige factory reset nodig, maar men weigert je pertinent verder te helpen. Noodgedwongen zal ik mijn machine moeten weggooien en zullen we een Philips L'OR moeten aankopen daar het absurd is zulke herstellingskosten te betalen voor een machine dat nooit goed gewerkt heeft. We zullen natuurlijk iedereen afraden om een Nespresso machine te overwegen in de toekomst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform