Beste, ik bestelde op 21 augustus 2020 Dior Sauvage 100 ml - Eau de toilette -Herenparfum bij Bol.com als cadeau voor mijn man Omdat hij die reeds gebruikt en bijna op is. enkele dagen nadat het geleverd is besloot hij de verpakking open te doen alles van de verpakking was hetzelfde. Hij spuit die een keer en de geur was binnen de seconde verdwenen terwijl bij de andere de geur de hele dag bleef tot dagen op zijn kleren. hij kon mij gelijk zeggen dat het verschil met dat wat hij in de parfumwinkel gekocht had. ik nam gelijk contact met de klantenservice van bol.com en mocht die retourneren, heb dat ook terug gestuurd. enkele dagen daarna kreeg ik bericht dat hun partner het product geweigerd heeft en zal die terug naar mij sturen. ik nam weer contact op en ze zouden het bekijken en mij terug sturen. twee dagen geleden kreeg ik het zelfde bericht dat het product binnenkort naar mij geleverd zal worden, ik heb hen toen aan gegeven dat ik niet mee akkoord ga en zal die weigeren te ontvangen waar mij verwezen wordt naar hun partner. ik ben toen hun partner Fusty LifeStyle gaan opzoeken en het enige waarnaar verwezen wordt is een onbetrouwbare website https://fustylifestyle.com/ en bol.com. geen echte partner dus. niets op de website wijst erop dat je krijg waarvoor je betaald.Gisteren 6 september heb ik nogmaals de klanten service contact en is mij beloofd dat mijn klacht naar een hogere afdeling is door gestuurd en ze zullen mij contacten. vandaag 7 september komt de post langs met de zelfde doos/pakket. ik heb het geweigerd. en tot nu geen contact gehad van hun hogere afdeling. ik voel mij heel erg opgelicht om 73 euro te betalen voor iets waarvan ik kan zien dat het verschil met het originele. hun partner fustylifestyle die beweer dat het aan dior ligt die de samenstelling van de parfum veranderd heeft waardoor de geur ander is. dit slaat op niets, kan mij niet voorstellen dat een verkoper een product vervals en de schuld bij de producent verschuif terwijl ik zaterdag nog een ander het aangeschaft en die voldoet wel. de samenstelling is nog steeds hetzelfde antwoord bol.com Hoi Juniva,Zojuist heeft onze partner ons laten weten waarom het pakket geweigerd is. De seal was verbroken en het product was gebruikt. Ik heb aangegeven dat je het vermoeden had dat de parfum nep zou zijn, de partner reageerde daarop dat zij enkel werken met orginele producten en dat dit zeker geen nep product is. Wat wel kan is dat Dior de samenstelling van het product heeft veranderd waardoor de geur sneller verdwijnt. De partner gaat het pakketje terug naar jou sturen, deze ontvang je binnen enkele dagen terug.Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet,Biancabol.com klantenservicewww.bol.com