Terug

Neppe AirPods verkocht en wil retour niet aanvaarden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: bol.com

30/11/2022

Beste, ik bestelde bij bol.com AirPods aan €219. De AirPods die ik kreeg waren nep dus ik stuurde ze terug in de hoop mijn geld terug te krijgen. Nu wilt Bol mijn retour niet aanvaarden en mijn geld niet teruggeven omdat ik niet kan bewijzen dat ik neppe oortjes heb ontvangen omdat ik tijdens de retour niet had aangegeven dat het neppe waren. Er werd me verteld dat de oortjes werden gecheckt voor verzending en nu ben ik bang dat ze me tweedehands oortjes hebben verkocht in plaats van nieuwe. Met vriendelijke groetenPhaedra De Smedt

Berichten (4)

bol.com

Naar: P. D.

01/12/2022

Beste meneer/mevrouw,Dank voor deze mail met daarin de klacht dat er fake airpods zouden zijn geleverd. Ik begrijp dat je ze hebt retour gestuurd en nu zou de verkoper ze niet willen accepteren?Heel graag zou ik je willen helpen, kan je mij van een bestelnummer voorzien, dan kan ik met je meekijken en wellicht je verder helpen hierbij.Kan je het nummer doorgeven in antwoord op deze mail zodat ik deze bestelling kan terugvinden in het systeem.Alvast bedankt voor de reactie.Met vriendelijke groet,Marjabol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- e AirPods verkocht en wil retour niet aanvaarden - (CPTBE01664871-60) Date: 30 november 2022, 17:17 Klacht - Neppe AirPods verkocht en wil retour niet aanvaarden - (CPTBE01664871-60) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

P. D.

Naar: bol.com

01/12/2022

Dag MarjaBedankt voor je antwoord. Het bestelnummer is1523578469Met vriendelijke groetenPhaedra De Smedt

P. D.

Naar: bol.com

05/12/2022

BesteIk heb de reviews van het product en het blijkt dus dat ik niet de eerste persoon ben die dit is overkomen. Sinds een jaar verkoopt Bol tweedehands oortjes die defecten hebben. Dit kan toch niet?

P. D.

Naar: bol.com

09/12/2022

BesteIk zou graag een antwoord van u krijgen. Positief of negatief, maakt niet uit, want nu voel ik me genegeerd en dit is zeker niet klantvriendelijk, en eigenlijk als ik eerlijk mag zijn, best wel grof. Met vriendelijke groeten Phaedra De Smedt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform