Terug

Negeren van vraag sinds augustus 2023

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: Earth bvba

08/03/2024

Op 9 juli liet ik weten dat mijn wifi aangepast werd en hierdoor was de verbinding verbroken met de datalogger van de zonnepanelen.Meermaals heb ik de vraag gesteld om langs te komen en dit op te lossen. Ze hadden mij een handleiding gestuurd maar dit lukte niet. Tot op vandaag is dit nog steeds niet in orde. Mijn zonnepanelen werden gekocht via een leasingformule met alle nodige service inbegrepen. Ik verwacht dan ook de nodige acties van hen zodat ik via de app mijn verbruik kan volgen. Dit duurt nu al bijna 1 jaar en op mails antwoorden ze gewoon helemaal niet. Ongehoord!

Berichten (3)

Earth bvba

Naar: A. L.

08/03/2024

Beste Klachtenbox Bedankt. We hebben uw mailtje goed ontvangen. Ons team behandelt spoedig uw vraag en beantwoordt u binnen enkele werkdagen. Mocht u toch een dringende vraag hebben, aarzel dan zeker niet ons te bellen. Gelieve uw EARN- of ticketnummer zeker bij de hand te nemen. Zo kunnen we u sneller en gerichter verder helpen. Uw ticketnummer is 39828 Indien u dat wenst kan u ons ook antwoorden op deze mail. De status van uw vraag kan u steeds terugvinden via s:earth.freshdesk.com/support/tickets/39828 We horen het graag als u verdere vragen heeft. Vriendelijke groeten, Team Earth -------------- Cher Klachtenbox Merci beaucoup. Nous avons bien reçu votre mail. Notre équipe traitera votre demande rapidement et vous répondra dans quelques jours ouvrables. Si vous avez encore une question urgente, n'hésitez pas à nous appeler. Veillez à avoir à portée de main votre numéro d'EARN ou de ticket. Nous pourrons ainsi vous aider plus rapidement et de manière plus efficace. Si vous le souhaitez, vous pouvez également répondre à cet e-mail. Vous pouvez toujours connaa®tre le statut de votre question à l'adresse s:earth.freshdesk.com/support/tickets/39828 N'hésitez pas à nous contacter si vous avez d'autres questions. Cordialement, L'équipe Earth

A. L.

Naar: Earth bvba

23/03/2024

Beste,Het blijven negeren van mijn mails stelt jullie absoluut niet in een positief daglicht. Ik eis een antwoord en een oplossing van jullie uit!Het duurt nu al lang genoeg mag ik zo denken. Hoe is dit mogelijk om hier zo lang over te doen? Graag een zeer spoedig EN oplossend antwoord. En niet dat ik het zelf moet oplossen. Ik heb laten weten dat dit niet lukt en jullie Bijstand nodig heb. Ik betaal genoeg voor de panelen om deze Bijstand te krijgen.

Earth bvba

Naar: A. L.

23/03/2024

Beste Klachtenbox Bedankt. We hebben uw mailtje goed ontvangen. Ons team behandelt spoedig uw vraag en beantwoordt u binnen enkele werkdagen. Mocht u toch een dringende vraag hebben, aarzel dan zeker niet ons te bellen. Gelieve uw EARN- of ticketnummer zeker bij de hand te nemen. Zo kunnen we u sneller en gerichter verder helpen. Uw ticketnummer is 41326 Indien u dat wenst kan u ons ook antwoorden op deze mail. De status van uw vraag kan u steeds terugvinden via s:earth.freshdesk.com/support/tickets/41326 We horen het graag als u verdere vragen heeft. Vriendelijke groeten, Team Earth -------------- Cher Klachtenbox Merci beaucoup. Nous avons bien reçu votre mail. Notre équipe traitera votre demande rapidement et vous répondra dans quelques jours ouvrables. Si vous avez encore une question urgente, n'hésitez pas à nous appeler. Veillez à avoir à portée de main votre numéro d'EARN ou de ticket. Nous pourrons ainsi vous aider plus rapidement et de manière plus efficace. Si vous le souhaitez, vous pouvez également répondre à cet e-mail. Vous pouvez toujours connaa®tre le statut de votre question à l'adresse s:earth.freshdesk.com/support/tickets/41326 N'hésitez pas à nous contacter si vous avez d'autres questions. Cordialement, L'équipe Earth


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform