Terug

Negeren van klachten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: De Lijn

04/06/2022

Beste, op 14 februari besloot ik de bus te nemen. Om 16:19 stapte ik op en 16:20 verstuurde ik mijn bericht, nadat ik mijn boeken die uit mijn doorgescheurde zak waren gevallen had opgeraapt. Om 16:21 stopte de bus bij de volgende halte, waar er twee controleurs stonden wachten. Ik kreeg pas een bevestiging via sms toen dat de controleur mijn bewijs wou zien, die lachte naar de andere controleur en zei dat ik mocht betalen. Nu ik had mijn bericht naar 4884 op tijd verzonden, maar door trage service kreeg ik het bericht wat later. Toen ik een klacht wou indienen heb ik een mail verstuurd naar De Lijn, met screenshots en andere bewijslast. De Lijn heeft al mijn mails genegeerd en stuurt mij nu een rappel zonder enig excuus. Nu heb ik al tien keer de mail herzonden, in de hoop dat ze redelijk kunnen zijn, maar het enigste wat ik terug krijg is een automatische mail. Ik heb ook al de klantendienst proberen bellen, maar die kost 0,30/minuut, en ze laten je expres 5 minuten wachten vooraleer ze je doorsturen en nog eens tien minuten laten wachten. Dit is machtsmisbruik en tolereer ik niet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform