Terug

Negeren terugbetalingsvraag

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

A. M.

Naar: CheapTickets.be

29/08/2024

Beste, Ik heb een mail ontvangen dat mijn boeking mislukt is/was. (Faro – Eindhoven - 24 augustus 2024) Het totaal bedrag is wel van mijn rekening gegaan. De gegevens die ik ontvangen had om online in te checken waren ook niet geldig. In bijlage vindt u het bewijs van betaling. Gelieve het bedrag terug te storten naar mijn rekening. Indien u meer informatie nodig hebt dan hoor ik dit graag! Ik wacht uw antwoord en betaling af. Alvast bedankt! Vriendelijke groeten

Berichten (1)

CheapTickets.be

Naar: A. M.

30/08/2024

Dear Team Thank you for your email. As I have checked the 1st booking and payment was not successful or booking orderCBE-7367636, the customer was advised of this. However the customer made another booking under orderCBE-7367654. This booking and payment was successful and therefore a valid booking and payment in this case was correctly deducted. Therefore as the customer had a confirmed booking and email sent providing confirmed flights there can be no refund on this bookingCBE-7367654. Kind regards,Customer serviceChris---------------- Origin mail ------------------- Sender: klachten@test-aankoop.beklachten@test-aankoop.be Time: 2024-08-29 20:16 Recipient: complaints@travix.comcomplaints@travix.com Subject: [External]Negeren terugbetalingsvraag ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform