Terug

Negeren mijn e-mails

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Belfius Banque/bank

22/05/2024

Ik heb een autoverzekering bij Belfius Direct.Ik ben al sinds april dit jaar e-mails aan het versturen voor een document te ondertekenen . Ik heb dit document nodig ten laatste volgende week. Ik heb al meerdere e-mails doorgestuurd met het document er telkens bijgevoegd maar niemand reageert. Als ik bel naar het nummer: 02/244.23.23. Hoor ik een liedje en die blijft maar spelen, ik heb al meerdere malen gebeld en telkens wordt er niet opgenomen. Spijtig dat je al moet sturen van april en dat al de e-mails dat je verstuurd worden genegeerd. De e-mails verstuur ik telkens door naar: klantendienst@belfiusdirect.be. Ik vind het wel spijtig dat ze niet reageren op mijn e-mails maar ze sturen wel een e-mail voor de berekening te maken van mijn factuur.

Bemiddeling door Testaankoop 18 juni 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform