Beste, ik zou een openstaande schuld hebben van in 2004 bij Telenet. volgens mij niet door mezelf maar door een vroeger samenwonende ex-partner die de diensten op mijn naam heeft besteld. negentien jaar later en door het opstarten van een nieuw it systeem bij telenet kan ik nu mijn diensten niet zelf meer beheren alsook de opties! alhoewel ik een ander klantnummer heb en al jaren feilloos en op data betalingen aan hen heb gedaan, zonder enige onderbreking en zonder enig probleem. ik ben zelf op zoek gegaan naar de oorzaak en had op minder dan 1 uur het probleem gevonden bij een incasso Intrum in Gent. daar vertelde men mij dat ik de verjaring kon inroepen en dat heb ik dan ook gedaan daar een verjaring in telecom na VIJF jaar bedraagt. bij telenet vertelde men mij eerst dat ik een klacht moest indienen. navraag bij advokate leerde me dat dit niet mogelijk is na TWINTIG jaar en ook idioot zou overkomen daar ik geen bewijs heb. dit meegedeeld aan telenet en heb hun ook op de hoogte gebracht van de verjaring. voorgesteld om een bemiddeling, geen soelaas en ben op twee weken tijd op alle diensten al terecht gekomen, debt-abuse-cafe- en de gewone klantendienst waar ik zelfs een vermindering kreeg op mijn bestaande diensten!!! nu zou ik graag alles willen updaten naar de nieuwste modem, 360pods en een geruisloze tv boxen , maar men kan me zelfs niet registreren. daarom wil ik via deze weg en eventueel media een klacht indienen. Twintig jaar is lang he, en dan krijg je een voze opmerking van een medewerker in de klantendienst dat iets dat al twintig jaar in de kast ligt, niet op een uurtje opgelost gaat worden en ik geduldig zou moeten zijn!!!! tevens heb ik al gelezen in NETWETERS dat er aan zo een probleem niet echt veel tijd en aandacht word besteed en daar wil ik verandering in, ik betaal ook de zalige som van bijna 1800 euro per jaar aan telenet en ben het beu van het kastje naar de muur gestuurd te worden!dank bij voorbaatBellen MarioPutsebaan 170B3140 Keerbergenps ik blijf wel volharden en hou jullie ook op de hoogte mocht er een verandering optreden maar ik staak niet met de telefoons naar hun klantendienst om te weten wat er moet gebeuren. al te horen gekregen dat ik het ook op iemand anders naam zou kunnen zetten, dus ze zetten mij nu op hun klantendienst zelf aan om te frauderen!!!!!!!