Een paar maanden geleden werd er glasvezel aangelegd in mijn straat, en ik werd als klant van Proximus gecontacteerd om de glasvezel te laten doortrekken tot in mijn woning. Ik zou dan sneller internet hebben. Aanvankelijk was ik niet geïnteresseerd omdat ik tevreden was met mijn internet snelheid. Maar de verkoopster zei dat het nu nog gratis was, en dat het interessant was om hier nu gebruik van te maken. Ik vroeg of mijn maandelijkse factuur dan hoger zou zijn. Het antwoord was “neen”. Ik zou hetzelfde betalen dan wat ik nu betaal.Om 18 juni werd de glasvezel geïnstalleerd. Ik heb hier veel spijt van, want de gevolgen zijn niet wat men mij voorhield:- Mijn maandelijkse factuur is met 90% gestegen.- Mijn internet is trager dan voorheen (downloadsnelheid gemiddeld 24 Mbps)- Er is geen bekabeling naar mijn woonkamer, ik kan enkel nog met wifi werken. Ik contacteerde hiervoor de online klachtendienst, waarbij ik ook details meldde. (6 juli jl.) Dit is ondertussen al 6 weken gelden, maar ik kreeg (nog) geen antwoord.Ondertussen heb ik van Orange vernomen dat mijn abonnement bij hen is opgezegd. (Dit gaat over de telefoongesprekken op mijn vaste lijn). Ik heb Proximus nooit opdracht gegeven om dit te doen.Met vriendelijke groeten,Marleen.