Terug

Negatieve gevolgen van interventie glasvezel.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Proximus

10/08/2020

Een paar maanden geleden werd er glasvezel aangelegd in mijn straat, en ik werd als klant van Proximus gecontacteerd om de glasvezel te laten doortrekken tot in mijn woning. Ik zou dan sneller internet hebben. Aanvankelijk was ik niet geïnteresseerd omdat ik tevreden was met mijn internet snelheid. Maar de verkoopster zei dat het nu nog gratis was, en dat het interessant was om hier nu gebruik van te maken. Ik vroeg of mijn maandelijkse factuur dan hoger zou zijn. Het antwoord was “neen”. Ik zou hetzelfde betalen dan wat ik nu betaal.Om 18 juni werd de glasvezel geïnstalleerd. Ik heb hier veel spijt van, want de gevolgen zijn niet wat men mij voorhield:- Mijn maandelijkse factuur is met 90% gestegen.- Mijn internet is trager dan voorheen (downloadsnelheid gemiddeld 24 Mbps)- Er is geen bekabeling naar mijn woonkamer, ik kan enkel nog met wifi werken. Ik contacteerde hiervoor de online klachtendienst, waarbij ik ook details meldde. (6 juli jl.) Dit is ondertussen al 6 weken gelden, maar ik kreeg (nog) geen antwoord.Ondertussen heb ik van Orange vernomen dat mijn abonnement bij hen is opgezegd. (Dit gaat over de telefoongesprekken op mijn vaste lijn). Ik heb Proximus nooit opdracht gegeven om dit te doen.Met vriendelijke groeten,Marleen.

Berichten (5)

Proximus

Naar: M. V.

11/08/2020

Geachte mevrouw ,Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192968013740]

Proximus

Naar: M. V.

14/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

M. V.

Naar: Proximus

10/09/2020

Met dank aan het team van Proximus dat ze snel reageerden en alles in het werk gesteld hebben om de problemen grondig aan te pakken. Vergissingen zijn rechtgezet, en ze hebben naar oplossingen gezocht zodat ik geen financieel verlies lijdt.

Proximus

Naar: M. V.

10/09/2020

Geachte mevrouw ,Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192969031969]

Proximus

Naar: M. V.

14/09/2020

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens het vorig telefonisch contact.Alvast heel erg bedank voor de feedback.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,JoelHet Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192969146954]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform