Terug

Neerzet toestemming en niet aanbellen, gewoon vertrekken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: DPD Belgium

11/01/2023

Beste, Woensdag 4/01/2023 bestelde ik een zak katten eten via Edgard & Cooper. Donderdag 5/01/2023 kreeg ik van DPD al de bevestiging 'wordt de eerstvolgende werkdag geleverd'.Dat het pakket een dag of 2 te laat geleverd wordt, daar kan ik mee leven, maar zowel vrijdag, zaterdag, maandag en dinsdag via de app vernemen 'uw pakket wordt vandaag geleverd' zonder dit effectief na te komen maakt me al zenuwachtig.Vandaag (woensdag 11/01/2023) kreeg ik eindelijk de verlossende mail 'uw pakket wordt vandaag tussen 10:16 en 12:16 geleverd'.Na eerdere keren geen bel te horen van de courier had ik de 'neerzet toestemming' aangezet via de app van DPD om te verkomen naar een postpunt te moeten gaan aangezien ik geen wagen heb.Nu kreeg ik om 10u19 de melding van DPD 'we hebben je spijtig genoeg gemist'.Vermoedelijk was de courier zoals de andere keren gewoon 'te lui' om uit zijn camoinette te stappen en naar de voordeur te gaan.Ik woon in een groot appartementsgebouw waar de andere leverdiensten (Bpost, PostNL, UPS) de pakketten veilig achter de eerste deur zetten.Waarom is dit dan zo moeilijk voor DPD?! Zelfs met neerzet toestemming blijkt dit te moeilijk te zijn...

Berichten (6)

DPD Belgium

Naar: W. V.

21/01/2023

Beste Wim,Bedankt voor het contacteren van DPD.Het spijt ons dat uw pakket niet geleverd werd naar wens, echter kunnen we zien dat u het pakket ondertussen heeft afgehaald van het afhaalpunt waarvoor dank. Deze zaken worden zeker besproken met de desbetreffende chauffeur zodat we deze voorvallen in de toekomst kunnen vermijden.In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, wensen we u een fijne dag.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,LahcenDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

DPD Belgium

Naar: W. V.

24/01/2023

Beste Wim,Onze dank voor het contacteren van DPD.Bij deze is uw bericht in goede orde ontvangen.Middels dit schrijven willen wij u informeren dat het tansporepot het volgende heeft teruggekoppeld:Eerst en vooral vinden wij het jammer dat de levering niet naar wens is geweest. Maar helaas in ons systeem hebben wij geen officiële neerzettoestemmingASG of omleiding naar de parcelshop kunnen terug vinden.Onze excuses voor de mogelijk ontstane ongemak.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,AliDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

W. V.

Naar: DPD Belgium

21/02/2023

BesteZonet is dit WEER voorgevallen...Ik heb een pakket via bol.com besteld, mijn neerzettoestemming staat al langer aan! en wederom krijg ik de melding dat mijn pakket geleverd werd aan een pickup point... hoelang gaat dit nog duren? echt vermoeiend...Als bijlagen mijn goedgekeurde neerzet toestemming (zowel de aanduiding via jullie website als de melding dat dit gebeurd is)

DPD Belgium

Naar: W. V.

23/02/2023

Beste Wim,Bedankt om contact op te nemen met onze Customer Care service.Wij vinden het spijtig dat de levering niet naar wens is verlopen.Zou u ons de volgende document kunnen doorsturen zodat we dit verder kunnen onderzoeken ?Het ASG document.Afwachtend op uw antwoord.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,AbdessalamDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

W. V.

Naar: DPD Belgium

23/02/2023

BesteKan u mij vertellen wat het ASG document juist is en waar ik het kan vinden?

DPD Belgium

Naar: W. V.

24/02/2023

Beste Wim,Bedankt voor het contacteren van DPD.De bijlage kan u het document vinden betreffende de neerzettoestemming (ASG). Gelieve dit document volledig ingevuld aan ons te bezorgen.Met vriendelijke groetenSincere salutationsBest regards,StevenDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform