Beste,Ik werk in de zorg en heb vandaag eindelijk eens tijd om na lange tijd wat boodschappen te doen. Rond 14u50, bij de zelfscan automaten is het rustig, ik scan mijn producten totdat er een foutmelding is. De automaat geeft aan dat er een medewerker zal komen om me te hulp te schieten.De medewerkster die deze sectie bemant, een vrouw van middelbare leeftijd met halflang los grijs haar en een frou, begint gelijk met een neerbuigende toon mij de les te lezen of ik niet kan lezen wat er aan de ingang van de zelfscansectie staat. En gaat vervolgens prekend verder dat dat er al heel lang staat, snauwt me dan half toe dat ik dan toch 'mag' afrekenen...Ik heb dat inderdaad niet gelezen want ik heb ineens kunnen doorlopen daar het niet druk was en ik kom hier niet alle dagen. Inderdaad mijn fout maar dat betekent niet dat een medewerker zo onbeschoft mag reageren, zij staat daar immers om klantenservice te verlenen. Om ineens zo uit te varen is zeer onklantvriendelijk. Ik was te moe en te hongerig om haar erop te wijzen. Maar hierbij wil ik toch een klacht indienen jegens deze grofgemanierde vrouw, het is haar job daar om hulp en service te bieden. Ze mag een voorbeeld nemen aan de zwaargetatoeerde medewerker die buiten staat om de karretjes te ontsmetten, die was zeer vriendelijk en goedgeluimd jegens iedereen die er voorbijkwam.Ik hoop dat deze vrouw niet iedereen zo'n slechte dag bezorgd, wellicht kan zij een vorming over klantenservice volgen of als ze niet met mensen om kan gaan is het beter dat ze in het magazijn werkt. Groeten