Terug

Navigatie werkt niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. G.

Naar: KIA MOTORS BELGIUM

12/07/2021

Beste,ik heb onlangs een occasie Kia Optima gekocht van 2015. (6 jaar)Nu achteraf heb ik ontdekt dat de navigatie niet werkt. Dus omdat kia beweert 7 jaar garantie te geven heb ik de garage gebeld waar de wagen destijds is aangekocht. De persoon aan de telefoon zegt dus dat een nieuw navigatietoestel 4000€ kost en dan nog de werkuren. Dit omdat er op het navigatiesysteem maar 3 jaar garantie is. Ik heb speciaal voor Kia gekozen omdat ik dan gerust was dat er nog een jaar fabrieksgarantie was. Ik voel mij dus wat bedrogen en heb spijt dat ik een Kia gekocht heb. Dit is dus mijn eerste en vooral mijn laatste Kia.Mvg.

Berichten (1)

KIA MOTORS BELGIUM

Naar: K. G.

13/07/2021

Beste,Wij hebben uw mail van 12 juli goed ontvangen en bedanken u hiervoor.Een nieuw dossier werd aangemaakt bij onze klantendienst, met referentienummer KMB0287518.Wij gaan de klant zijn dossier verder opvolgen en zullen hem ook contacteren.Vriendelijke groeten,Cathy PypeCustomer Relations Einfo@kia.beT00 800 6970 6970Kia BelgiumRue Colonel Bourg 1091140 Brusselswww.kia.beRef:KMB0287518Wij verwerken uw persoonsgegevens voor het opvolgen van uw aanvraag in overeenstemming met ons privacybeleid dat beschikbaar is op:s:www.kia.com/be/nlrivacy/Nous traitons vos données à caractère personnel pour donner suite à votre demande et conformément à notre politique vie privée disponible ici:s:www.kia.com/be/frrivacy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform