Terug

Naverkoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. P.

Naar: Advenso

12/12/2022

Mijnheer,Zoals u al meer dan 2 maanden weet is mijn SOLIS OMVORMER nog altijd niet in orde gesteld, ( geüpdatet)langs deze weg vraag ik u nogmaals, het nodige te doen, en desnoods een nieuwe OMVORMER te plaatsen , Dit na zeker een tiental mails, evenveel telefoons en zelf een bezoek aan de Firma, zonder resultaat ?

Berichten (1)

Advenso

Naar: F. P.

30/12/2022

Besteklant, Dankvoor uw bericht. Tussen23/12 en 09/01/2023 zijn we in verlof en terug beschikbaar vanaf 10/01/2023. Gezienhet jaareinde en het premie-stelsel dat zal veranderen vanaf 01/01/2023 zijn weons bewust van mogelijke vragen die u heeft over uw dossier. Daaromgeven wij hier kort belangrijke informatie mee: Keuring:Dekeuringsdatum bepaalt het premie-bedrag. Is uw installatiegekeurd voor 31/12/2022, geniet u de premie van 2022. U heeft dan nog steeds 30dagen tijd om uw installatie aan te melden bij Fluvius. Dit kan dus ook nog in2023.Aanmelding:Udient uw installatie aan te melden bij Fluvius binnen de 30 dagen na dekeuring. Dit kan aan de hand van uw keuringsattest, eendraadschema,situatieschema, gelijkvormigheidsattest. Deze documenten zal u ontvangen nabetaling van uw factuur. Gelieve hier rekening mee te houden. U kan ooksteeds een betalingsbewijs doorsturen. Hetgelijkvormigheidsattest kan u terugvinden via onze landingspagina onder belangrijke documenten na installatie. Westellen via de landingspagina een handleiding ter beschikking om uw installatiecorrect aan te melden. Voorheel dringende technische problemen is er een beperkte permanentie voorzien.Indit geval kan u Steven bereiken op het nummer 0472/11.32.22.Wewillen u vriendelijk vragen om hem enkel voor technische problemen meteenhoge dringendheidte contacteren. Interventies die geenbetrekking hebben op de veiligheid, worden zo spoedig mogelijk na hetbouwverlof opgenomen. Vooradminstratieve vragen of vragen over facturen, monitoring, documenten kan ubest een mail sturen naar uw persoonlijke projectmanager.Vanaf10/01/2023 kan u ons terug telefonisch bereiken. Alvastfijne feesagen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform