Terug

Namibiereis vertrek 13/03/2020

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: De Blauwe Vogel

01/02/2023

Beste, wij boekten een reis van 14 dagen (13/03/2020) en na 2dagen ter plaatse kregen wij te horen dat wij wegens covid en het sluiten van het luchtruim moesten terugkeren (18/03/2020). Heb nog de avond voor vertrek gebeld met de Blauwe vogel om te vragen of de reis doorging en heb antwoord gekregen dat alles ok was.Iedereen vond het al vreemd dat wij mochten vertrekken terwijl in Belgie geen enkele reis meer doorging.Na verschillende pogingen bij zowel de Blauwe Vogel als bij Live to Travel in groep. Telefonisch, aangetekend shrijven steeds kregen wij te horen dat het overmacht was. maar wij vonden dat ze ons niet mochten laten vertrekken.In het nieuwsbericht op vtm19/01/2023van 19u hoorden wij de uitspraak van Europees hof van justie betreffende de verplichte terugbetaling van pakketreis wanneer men niet heeft ontvangen waarvoor wij hebben betaald. wij vallen wel in deze categorie.Dat dit nu eurpees bevestigd werd motiveerde ons om dit terug als groep op te nemen.De juridische dienst van testaankoop raadde via bepaalde leden van de groep aan om via deze weg individueel klacht in te dienen.wij hopen op een goede afloop.Met vriendelijke groeten.Cardon MichelineWetmoere 328490 Snellegem

Berichten (2)

De Blauwe Vogel

Naar: M. C.

06/02/2023

Beste klant,We hebben je mail in goede orde ontvangen, waarvoor dank.Ontvangen mails worden doorgestuurd naar de bevoegde collega, die je hierover verder zal contacteren.We trachten steeds binnen de 2 dagen te reageren op de ontvangen mail.Echter zijn er soms uitzonderingen, waardoor het iets langer kan duren dan voorzien.(we trachten de wachttijd uiteraard steeds te beperken)Mogen we je daarom vragen om jouw mail zeker niet opnieuw door te sturen wanneer het antwoord wat op zich laat wachten,Daar dit de communicatie alleen maar zou vertragen. Je kan erop rekenen dat je steeds een antwoord zal ontvangen.Bedankt voor het vertrouwen en tot binnenkort.Met vriendelijke groeten,De Blauwe VogelLuikersteenweg 623800 SINT-TRUIDENT: +32 (0) 11 705 500www.deblauwevogel.be

De Blauwe Vogel

Naar: M. C.

27/02/2023

Beste klant,We hebben je mail in goede orde ontvangen, waarvoor dank.Ontvangen mails worden doorgestuurd naar de bevoegde collega, die je hierover verder zal contacteren.We trachten steeds binnen de 2 dagen te reageren op de ontvangen mail.Echter zijn er soms uitzonderingen, waardoor het iets langer kan duren dan voorzien.(we trachten de wachttijd uiteraard steeds te beperken)Mogen we je daarom vragen om jouw mail zeker niet opnieuw door te sturen wanneer het antwoord wat op zich laat wachten,Daar dit de communicatie alleen maar zou vertragen. Je kan erop rekenen dat je steeds een antwoord zal ontvangen.Bedankt voor het vertrouwen en tot binnenkort.Met vriendelijke groeten,De Blauwe VogelLuikersteenweg 623800 SINT-TRUIDENT: +32 (0) 11 705 500www.deblauwevogel.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform