Terug

Namaak Dyson Supersonic moet geretourneerd worden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: VINTED

29/09/2023

Beste, ik bestelde via Vinted een Dyson Supersonic HD08. De verkoper claimde een factuur te hebben en dit mee te leveren. Bij inspectie na aankomst bleek het om een namaak Dyson te gaan. Ik heb meerdere foto's en details gegeven aan jullie Support als bewijs. Daarbij heb ik telkens aan de verkoopster gevraagd om de factuur te leveren, zelfs jullie vroegen dit te voorzien. Echter, is dit nooit gebeurd.Met deze details en het feit dat de verkoopster de factuur niet kan leveren is er een groot bewijs dat de Dyson namaak is. Toch willen jullie dat ik dit op eigen kosten terugstuur. Het is echter illegaal om een counterfeit te sturen. Ik wil dit dus niet doen. En ik vraag bovendien om jullie eigen regels te volgen dat bij een groot vermoeden en met bewijs dat het item vals is, het niet hoeft teruggezonden te worden.Ik heb al van anderen vernomen die een item niet hebben terug moeten sturen met dezelfde bewijzen als mij. Toch blijven jullie, zonder verder in gesprek te gaan met mij te herhalen dat het teruggezonden moet worden.Hiernaast moet ik telkens lang wachten op een antwoord en is er gaan andere mogelijkheid om jullie te contacteren.Met vriendelijke groeten,Ine

Berichten (5)

VINTED

Naar: I. V.

29/09/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: I. V.

29/09/2023

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

I. V.

Naar: VINTED

29/09/2023

Beste,Ik stuur opnieuw een bericht hier omdat jullie steeds hetzelfde zeggen, waar ik niet akkoord mee ga. En het ook heel lang duurt tot er een antwoord komt. Jullie zetten ook druk op mij om het terug te sturen in het aantal uren en dagen die jullie geven, maar ik wacht telkens uren op een antwoord. Om dan weer hetzelfde te horen. Ik toon jullie dat het nep is en geef voldoende bewijs, maar toch blijven jullie hetzelfde antwoord.Ik hoop dus inderdaad via deze weg een oplossing te vinden.Met vriendelijke groeten

VINTED

Naar: I. V.

29/09/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: I. V.

29/09/2023

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform