Terug

Nalatigheid Scarlet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Proximus

18/11/2023

Beste, 11 okt. j.l. werd bij mij Scarlet trio geïnstalleerd,voor vertrek toonde de technieker mij dat tv en telefoon werkte behalve internet er werd mij verzekerd dat dat ook o.k. was. De dag daarop bleek het internet dat jaren probleemloos, zij het wat traag altijd had gewerkt maar nu van een sneller soort was niet te werken de computer gaf wel aan dat er internetverbinding was maar vermeldde steeds dat het adres onvindbaar was dus belde ik de hulplijn na 25 minuten werd er opgenomen en gezegd dat er aan gewerkt ging worden maar werd de verbinding plots verbroken. Omdat het etenstijd was schakelde ik alles uit om het daarna nog eens te proberen,toen bleek dat de telefoon en tv niet meer werkte ten einde raad met mijn gsm de hulplijn gebeld tot tweemaal toe maakte hetzelfde mee :Na een half uur verbindingen verbreken of een een engelse stem :call us later, de volgende dag kreeg ik eindelijk een behulpzame medewerkster aan de lijn die me vroeg het modem in te schakelen en plots werkte telefoon en tv weer maar internet wilde ondanks allesna een uur nog niet lukken besloot ze een technieker de volgende dag langs te sturen daarna had ik weer geen telefoon en tv meer maar was al blij dat er hulp onderweg was. Toen die binnenkwam vroeg hij waar het modem was en toen hij zag dat het uitgeschakeld was zei hij : DAT HET MODEM ALTIJD INGESCHAKELD MOEST ZIJN WILDE IK TELEFOON EN TV HEBBEN !, dit was me nog nooit verteld noch door de installateur noch door de medewerkster van de hulplijn. De technieker ging achter ijn pc. zitten en met exact 3 klikjes was mijn internet in ordeals de installateur hetzelfde had gedaan was de komst van de technieker niet nodig geweest, hij was amper een kwartier binnen geweest. Ik ontving later tot mijn verbazing een factuur van maar liefst 85 euro voor zogenaamde reparatie waarvan de oorzaak buiten het netwerk lag dus bij de klant. Dit is volstrekt onjuist , ik heb nooit problemen met internet of computer gehad pas nadat het nieuwe internet door Scarlet geïnstalleerd werd en mijn pc daarop aangepast moest worden wat de installateur nagelaten heeft. Ik eis daarom van Proximus,die overigens nooit gereageerd heeft op mijn schrijven , terugbetaling van de 85 euro die vanb mijn rekening ten onrechte afgeschreven is , Het hele probleem is te wijten aan nalatigheid en gebrek aan informatie aan de klant van de kant van Scarlet. M.V.G.

Berichten (1)

Proximus

Naar: W. V.

27/11/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via de voicemail.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-18-12.00.39.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003539904]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003539904]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform