Terug

Nalatigheid door Proximus, schade door graafwerken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Proximus

20/11/2023

Geachte Ik heb uw mail besproken met mijn collega's van de bevoegde dienst en zij hebben mij volgende informatie bezorgd: De kabel is overgetrokken als gevolg van graafwerken door een aannemer in onze opdracht.De aannemer dient zich steeds te vergewissen of er nutsleidingen in de buurt liggen en vraagt dit op via het portaal KLIM/KLIP.Hij zou dan moeten weten dat er in de buurt iets ligt, maar helaas niet de exacte locatie. Volgens onze procedures dient de aangelande de schade te melden aan de aannemer om eventueel een schadevergoeding te vorderen.Voor het geval u extra gegevens nodig hebt om dit aan te vragen:Contactgegevens aannemer:Jeroen VerstraeteBestuurder QUINTELIER NV052/22.50. 800487/32.83.56jeroen@quintelier.bizHoogveld 27 9200 Dendermonde Onze collega op het terrein heeft begrepen dat de herstelling werd uitgevoerd door een elektricien, aangesteld door u gezien de herstelling via de reguliere weg op zich liet wachten.Wij raden u dan ook aan om de nodige stappen te ondernemen om een schadevergoeding te verkrijgen van de aannemer. In de hoop u van dienst te zijn met deze informatie,Geachte,Wij hebben schade opgelopen door jullie op 07/11/23 door graafwerken ter hoogte van Visser 45 te Erpe-Mere.Onze verbinding met internet, TV en telefonie is tot op heden niet hersteld, terwijl dit nodig is voor school, werk en dergelijke.Onze eigen elektricien is langs geweest wegens nalatigheid van Proximus om een voorlopige verbinding te creëren, echter met problemen tot gevolg, verbinding valt meerdere malen weg, geen vaste telefoonlijn en weinig of geen TV.Wij hebben sinds 07/11 dagelijks contact met Proximus en worden van het kastje naar de muur gestuurd.Projecten voor het werk en school zijn niet haalbaar met een onderbroken verbinding.We zijn nu 14 dagen verder en krijgen geen gehoor voor herstelling waardoor wij verplicht zijn verdere stappen te ondernemen en een schadevergoeding te eisen.Met vriendelijke groeten,Hoffelinck- Van ImpeVisser 459420 Mere


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform