Beste, Wat betreft de buschauffeur van lijn 682 Mechelen-Zaventem, halte Den Arm. Op zaterdag 28 september 2019 stonden we te wachten aan bovenvermelde buslijn om met het gezin richting vlieghaven te gaan om op vakantie te vertrekken. Gepakt en gezakt waren we ruim op voorhand aanwezig op de desbetreffende halte (20 minuten), wetende dat het zaterdagregeling was dus voor ons belangrijkom deze bus te halen. De bus kwam aangereden achter een andere bus, we deden duidelijk teken om te stoppen. Tot onze grote verbazing echter, reeds deze gewoon door. Mijn man liep erachter, de bus hielt halt aan het rode licht mijn man klopte op het raampje om te melden dat we mee moesten, en alsnog reed de chauffeur gewoon door. We bleven achter -in de regen- met 2 buggy's, valiezen en -ondertussen- 2 huilende kleine kinderen. Ik belde het nummer zoals aangegeven bij de bushalte, de man informeerde mij vriendelijk over de volgende mogelijke bus, die kwam over een uur. Dit was voor ons geen mogelijkheid, dan we zouden onze vlucht missen. Hij nam notitie van mijn klacht, alsook al mijn gegevens met de bevestiging dat hij me op de hoogte zou houden. Op het einde van ons gesprek moest ik nog enkele minuten aan de lijn blijven ... dan werd plots de verbinding verbroken. Op dat moment had ik geen tijd om opnieuw te bellen, we moesten direct reageren om onze vlucht niet te missen een taxi bellen is geen optie want deze hebben standaard geen autostoelen voor kleine kinderen mee. Mijn man haalde de auto op, we reden zelf richting vlieghaven en parkeerden onze auto in de daartoe voorziene parking. De daad van de chauffeur bezorgde ons niet enkel enorme stress, maar ook financieel was dit een onvoorziene uitgave (de kost van de parking bedroeg €161 voor 10 dagen). Ik heb nooit melding gekregen van de telefonische klacht (nochthans werden al mijn gegevens genoteerd). Ik heb nadien online een klacht ingediend, als antwoord kreeg ik een verontschuldiging + men zou de chauffeur erop aanspreken. Voor mij is dat niet voldoende. Graag willen we een compensatie in de parkingkosten.