Geachte heer,Wij komen terug op uw mail van 21 oktober 2015 en uw klacht gedaan bij testaankoop. Gelet op de inhoud van zowel de mail als de door u gedane klacht zien wij ons genoodzaakt om hier op te reageren.Op 14 oktober 2015 hebben wij bij u een tankcontrole uitgevoerd. Op het moment van de tankcontrole stond uw brander niet aan (zomerperiode).Toen u daarna uw brander wou opstarten bleek deze niet te werken en stelde u een lek vast aan de koppeling van de leiding aan de brander. Wij wijzen u erop dat onze tankcontrole niet kan leiden tot een dergelijk lek. Nadat u op 15 oktober 2015 contact met ons heeft opgenomen is er onmiddellijk een technieker van ons ter plaatse gekomen. Deze heeft na het uitkuisen van de filter, het dichten van het lek aan de retourleiding en het aanzuigen van de stookolie de brander kunnen opstarten. Voor deze service hebben wij u, uit commerciele overwegingen, geen extra kosten aangerekend. Het was nochtans niet aan ons om een lek te herstellen waarvan wij niet de oorzaak zijn.Tijdens het opstarten deed de brander raar. Er is tijdens onze herstelling meegedeeld dat u best beroep deed op uw chauffagist voor het nodige onderhoud en de herstellingen. Blijkbaar heeft deze daar nu kosten voor aangerekend.Onder andere gelet op het feit dat wij reeds herstellingen te onzer laste genomen hebben die niet voor ons zijn, zijn wij niet bereid om nog enige tussenkomst te doen. Hierbij beschouwen wij dit dossier dan ook als afgesloten.Onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis.Testaankoop wordt in cc van deze mail gezet.Met vriendelijke groeten Salutations distinguées,Karel Raemaekers Bedrijfsjurist - Juriste d'Entreprise Sluis 2 bus 4 9810 EkeTel: +32 11 29 95 19 Fax: +32 11 29 99 20 Karel.Raemaekers@allintankservice.bemailto:Karel.Raemaekers@allintankservice.be :www.test-aankoop.be/complaint/terms-and-conditions www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneel/privacy[