Terug

Nalatigheden bij uitvoering controle mazouttank

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: All-in Tank Service

30/11/2015

Ondeskundige keuring van de mazouttank1. Wij zaten die avond dus in de kou en zonder warm water!2. En het gans huis rook naar de stookolie!3. 2e dag in de kou en zonder warm water!Wij stonden letterlijk en figuurlijk in de kou en moesten ons wassen met koud water!4. Ik heb dan maar zelf de deksels van de toezichtput en de groene dop van de stookolieketel terug gesloten daar dit alles nog open lag in de gietende regen!Wat heb ik gedaan?Mijn chauffagist opgebeld die de moeite heeft gedaan om nog in de late avond langs te komen ! Op 10 minuten had hij het lek, veroorzaakt door de inspecteur, gevonden en gedicht.Een half uur later was het weer lekker warm in huis.We hadden terug warm water.De frustratie van anderhalve dag miserie waar ik persoonlijk niets kon aan doen was eindelijk weg.En … ik mocht nog eens bovenop 25€ betalen aan mijn onderhoudsman voor de dringende interventie.Ik heb op 21/10/2015 een mailtje gestuurd naar de bedrijfsleider, zonder antwoord of resultaat.Onterecht afschuiven verantwoordelijkGeen reactie op mail van

Berichten (4)

All-in Tank Service

Naar: F. V.

08/12/2015

Geachte heer,Wij komen terug op uw mail van 21 oktober 2015 en uw klacht gedaan bij testaankoop. Gelet op de inhoud van zowel de mail als de door u gedane klacht zien wij ons genoodzaakt om hier op te reageren.Op 14 oktober 2015 hebben wij bij u een tankcontrole uitgevoerd. Op het moment van de tankcontrole stond uw brander niet aan (zomerperiode).Toen u daarna uw brander wou opstarten bleek deze niet te werken en stelde u een lek vast aan de koppeling van de leiding aan de brander. Wij wijzen u erop dat onze tankcontrole niet kan leiden tot een dergelijk lek. Nadat u op 15 oktober 2015 contact met ons heeft opgenomen is er onmiddellijk een technieker van ons ter plaatse gekomen. Deze heeft na het uitkuisen van de filter, het dichten van het lek aan de retourleiding en het aanzuigen van de stookolie de brander kunnen opstarten. Voor deze service hebben wij u, uit commerciele overwegingen, geen extra kosten aangerekend. Het was nochtans niet aan ons om een lek te herstellen waarvan wij niet de oorzaak zijn.Tijdens het opstarten deed de brander raar. Er is tijdens onze herstelling meegedeeld dat u best beroep deed op uw chauffagist voor het nodige onderhoud en de herstellingen. Blijkbaar heeft deze daar nu kosten voor aangerekend.Onder andere gelet op het feit dat wij reeds herstellingen te onzer laste genomen hebben die niet voor ons zijn, zijn wij niet bereid om nog enige tussenkomst te doen. Hierbij beschouwen wij dit dossier dan ook als afgesloten.Onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis.Testaankoop wordt in cc van deze mail gezet.Met vriendelijke groeten Salutations distinguées,Karel Raemaekers Bedrijfsjurist - Juriste d'Entreprise Sluis 2 bus 4 9810 EkeTel: +32 11 29 95 19 Fax: +32 11 29 99 20 Karel.Raemaekers@allintankservice.bemailto:Karel.Raemaekers@allintankservice.be :www.test-aankoop.be/complaint/terms-and-conditions www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneel/privacy[

All-in Tank Service

Naar: F. V.

08/12/2015

Mijnheer de bedrijfsjurist, Blijkbaar bent u onvoldoende en incorrect ingelicht! Ik ben het volledig oneens met onderstaand afschuiven van verantwoordelijkheid. a˜ Op 14 oktober stond mijn brander bij de controle wel aan. Dat van die zomerperiode is blijkbaar een misplaatst grapje, hoe is het dan mogelijk dat wij anderhalve dag in de kou hebben gezeten?Ik weet niet waar u woont, maar hier in Eppegem was het nodig om de verwarming op te zetten. a˜ Wat gaat u doen met de stukgeslagen meter op de mazouttank???Hiervoor zie ik hieronder geen excuus en voorstel vermeld! a˜ Wanneer en hoe gaat u het verplichte label komen plaatsen ?Hiervoor zie ik hieronder eveneens geen excuus en voorstel vermeld!U mag het label, zoals eerder medegedeeld, per post toezenden. a˜ U haalt aan dat u herstellingen ten laste hebt genomen???Ocharme toch JIk vind het nogal logisch dat beschadigingen door de beschadiger worden uitgevoerd zonder kosten.Of niet soms ? Ik kan mij niet van de indruk onoen dat U een heel eigenaardige manier hebt om het gegeven 'klantvriendelijkheid ' en' bekwaamheid' in te vullen.En dan staat men verstomd dat er jaarlijks vele bedrijven over kop gaan. Ik ga het hier nog éénmaal duidelijk stellen:Voor de controle werkte alles perfect !!! Nadien niet meer !!!Wie is hier nu in fout? Het zijn grote mensen die hun fouten durven erkennen !!!Wordt vervolgd door Test-Aankoop! Francois Vander Elst

F. V.

Naar: All-in Tank Service

08/12/2015

Mijnheer de bedrijfsjurist,Blijkbaar bent u onvoldoende en incorrect ingelicht!Ik ben het volledig oneens met onderstaand afschuiven van verantwoordelijkheid.? Op 14 oktober stond mijn brander bij de controle wel aan. Dat van die zomerperiode is blijkbaar een misplaatst grapje, hoe is het dan mogelijk dat wij anderhalve dag in de kou hebben gezeten?Ik weet niet waar u woont, maar hier in Eppegem was het nodig om de verwarming op te zetten.? Wat gaat u doen met de stukgeslagen meter op de mazouttank???Hiervoor zie ik hieronder geen excuus en voorstel vermeld!? Wanneer en hoe gaat u het verplichte label komen plaatsen ?Hiervoor zie ik hieronder eveneens geen excuus en voorstel vermeld!U mag het label, zoals eerder medegedeeld, per post toezenden.? U haalt aan dat u herstellingen ten laste hebt genomen???Ocharme toch ?Ik vind het nogal logisch dat beschadigingen door de beschadiger worden uitgevoerd zonder kosten.Of niet soms ?Ik ga het hier nog éénmaal duidelijk stellen:Voor de controle werkte alles perfect !!! Nadien niet meer !!!Wie is hier nu in fout? Het zijn grote mensen die hun fouten durven erkennen !!!Wordt vervolgd door Test-Aankoop!Francois Vander Elst

All-in Tank Service

Naar: F. V.

16/12/2015

Mijnheer Vander Elst Zoals u reeds telefonisch meegedeeld door de heer Kurt Bourgeois zijn wij in dezer van mening dat wij hier geen aansprakelijkheid dragen. Doch, omwille van commerciele redenen, zijn wij bereid, zonder enige erkenning van aansprakelijkheid u het gevraagde bedrag van 25 euro te betalen. U zal dit bedrag eersaags op uw rekening ontvangen. Wij noteren dat voor u, net zoals voor ons, het dossier dan afgesloten is. Wij hielden eraan dit schriftelijk te bevestigen. Onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis.Met vriendelijke groeten Salutations distinguées, Karel Raemaekers Bedrijfsjurist - Juriste d'Entreprise Sluis 2 bus 4 9810 EkeTel: 32 11 29 95 19 Fax: 32 11 29 99 20 Karel.Raemaekers@allintankservice.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform