Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

10/05/2024

Beste,Op 8/12/2023 heb ik een zetel besteld en betaald.De levering ging 3 maand duren wegens drukte.Na lang wachten wordt hij eindelijk geleverd. Na het uitpakken bleek hij echter 2 verschillende kleuren te hebben. Het ligstuk had ook al doorlig sporen alsook versleten stof. In de winkel te Lochristi hebben ze dit aan de hand van foto's en kussens die ik mee had Mee genomen vast gesteld. Goed. Er werd mij beloofd dit snel op te lossen. 2 maand verder...De nieuwe zetel word geleverd. De leverancier komt te vroeg en weet mij niet te vinden. De eerste keer nochtans wel. Eindeloos gebeld met costumer service, waar je elke keer iemand anders aan de lijn krijgt en elke keer heel je verhaal moet doen. Je komt er gek van.Vervolgens beloven ze het te bekijken en je direct terug te bellen wat ze nooit doen. Paar dagen afwachten en opnieuw bellen... Je komt er moedeloos van.. Tot op vandaag. 5 maand later. Geen zetel en geen vooruit zichten. Wat een zooitje!!!

Berichten (7)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: R. V.

13/05/2024

----------------------------------------------Petra DD, 13 mei 2024 16:49 CESTDag Meneer Verelst,Bedankt voor je bericht.We vinden het spijtig om te vernemen dat je problemen ondervond bij de levering en omruiling van de sofa. Onze oprechte excuses hiervoor.Het tijdsblok van de levering wordt je meegedeeld per sms en mail de dag voordien. Op de dag zelf ontvang je nogmaals een sms met de melding dat de chauffeur onderweg is.Om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen verder helpen wordt onze klantendienst bemand door een team van 25 collega's. Het kan gebeuren dat je daardoor een andere collega aan de lijn krijgt maar indien je wenst te spreken met een bepaald persoon kan je dit gerust doorgeven. De betrokken collega belt je dan in de mate van het mogelijk binnen het uur terug.Je melding wordt nu intern bekeken opdat we je een nieuwe datum kunnen voorstellen voor de omruiling.Geniet nog van je dag!Petra DDCustomer CareJuntoo----------------------------------------------Klachtenbox, 10 mei 2024 12:17 CEST ~~RPGPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[W2ZRY7-0WX5X] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[W2ZRY7-0WX5X]

R. V.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

21/05/2024

Beste,Dit is echt te zot voor woorden. Weer wordt de verkeerde kleur geleverd!!!Na 5 maand nog steeds niet de zetel die besteld en betaald heb. Waarschijnlijk nog eens 3 maand wachten. Ondertussen is het andere stuk al 8!!! Maand oud. Ik ga dus geen enkele keer kunnen genieten van mijn bestelde zetel. Voor de 4de keer verlof dag moeten nemen. Echt schandelijk!Graag een zoveelste oplossing aub.

R. V.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

24/06/2024

Beste, We zijn nu 6mnd verder. Vandaag is de 3de zetel geleverd. Weer niet de stof die ik besteld heb. Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat de stof in de winkel niet de zelfde is als in de productie. Wordt er hopeloos van. 4 verlof dagen moeten nemen en nog steeds niet de juiste kleur. Ik geef het op. Ik zal met een kussen naar de winkel gaan om het te tonen aan de verkoper. De enige troost is dat beide stukken nu wel de zelfde kleur hebben. Al is het niet de juiste. Mvg.

Juntoo (Overstock Home)

Naar: R. V.

25/06/2024

Petra (Juntoo) 25 jun 2024 14:55 CEST Dag Meneer Verelst,Bedankt voor je bericht.We wensen ons te excuseren voor de problemen dat je ondervindt bij de levering en de daaropvolgende omruilingen van de sofa.Wanneer je een probleem vaststelt bij de levering verwacht je dat dit wordt opgelost bij de omruiling, wat in jouw geval niet gelukt is.Ondanks de controle op de kleurcode van het stalenboek en de sofa in de door jou gewenste stof blijkt dat er telkens een kleurverschil is tussen de geleverde sofa en de stof in de sofa.Onze collega's van aankoop hebben dit voorgelegd aan de fabrikant die dit verder zal onderzoeken zodat we alsnog de sofa in de door jou gewenste kleur kunnen bezorgen.Alvast bedankt voor je begrip voor deze uitzonderlijke gebeurtenissen.Met vriendelijke groeten,PetraCustomer CareJuntoo Klachten 24 jun 2024 11:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Met vriendelijke groeten, Customer careJuntoo09/298 10 50 www.juntoo.be Dit e-mailbericht is een service van Juntoo. Mogelijk gemaakt door Zendesk [G3Z15J-YVGKW]

R. V.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

25/06/2024

Beste Petra, Bedankt voor de snelle reactie. Toen ik gisteren in de winkel was om de fout te laten vast stellen heb ik ook een andere kleur gekozen. Een groene stof. De winkel bediende is daarvan op de hoogte en ook met haar besproken. Er zijn 2 opties. Of een nieuwe zetel in die groene stof of deze zetel houden en een billijke vergoeding. Het liefste zou ik dit bespreken met iemand van aankoop. Mvg

R. V.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

28/06/2024

Beste juntoo, Daar zijn we weer. Vandaag heb ik het bezoek gekregen van de sales manager productie. Ik kan niet zeggen dat dit een aangename ervaring was. Het hangt ervan af hoe het licht valt? De zetel klopt maar de kussens niet? Als we naar de rechtbank gaan...? Als je de stalen boeken bekijkt. De oude en de nieuwe zie je duidelijk het verschil. Ik heb op 8 december 2023 een zetel besteld en betaald. Meneer stelde voor om een nieuwe zetel te bezorgen in een nieuwe kleur. Dit ten vroegste eind augustus, begin september. 4 betaalde verlof dagen kwijt voor de levering. Meer dan 50 mails. Tientallen telefoons. 5 bezoeken aan de winkel. En nog steeds niet de zetel die ik besteld heb. Over de mensen in de winkel, telefoon of mails niets dan goed. Allemaal heel begripvol, vriendelijk en hulpvaardig. Maar als je niemand krijgt met beslissing recht ben je er niet veel mee. Ik zou graag de verkoop annuleren en het volledige bedrag terug gestord krijgen. Ik denk dat de redelijke termijn tot levering ruim is overschreden. Mvg.

R. V.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

02/07/2024

Hallo? Iemand?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform