Petra (Juntoo) 25 jun 2024 14:55 CEST Dag Meneer Verelst,Bedankt voor je bericht.We wensen ons te excuseren voor de problemen dat je ondervindt bij de levering en de daaropvolgende omruilingen van de sofa.Wanneer je een probleem vaststelt bij de levering verwacht je dat dit wordt opgelost bij de omruiling, wat in jouw geval niet gelukt is.Ondanks de controle op de kleurcode van het stalenboek en de sofa in de door jou gewenste stof blijkt dat er telkens een kleurverschil is tussen de geleverde sofa en de stof in de sofa.Onze collega's van aankoop hebben dit voorgelegd aan de fabrikant die dit verder zal onderzoeken zodat we alsnog de sofa in de door jou gewenste kleur kunnen bezorgen.Alvast bedankt voor je begrip voor deze uitzonderlijke gebeurtenissen.Met vriendelijke groeten,PetraCustomer CareJuntoo Klachten 24 jun 2024 11:15 CEST Met vriendelijke groeten, Customer careJuntoo09/298 10 50 www.juntoo.be Dit e-mailbericht is een service van Juntoo. Mogelijk gemaakt door Zendesk [G3Z15J-YVGKW]