Terug

Naam aanpassen op treinticket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Eurostar

10/05/2022

BesteEind december boekte ik met mijn toenmalige partner een reis naar Londen. Jammer genoeg draaide dit verkeerd uit en zou ik nu graag met mijn zus willen gaan. Ik heb een uur aan de telefoon gezeten om iemand van Eurostar aan de lijn te krijgen zonder succes. Ik stuurde dan maar een bericht en kreeg de informatie dat ik de ticket niet kan wijzigen van naam. Ik zou echt graag hebben dat er een oplossing hiervoor komt, daar de reis me al zoveel gekost heeft.

Berichten (1)

J. C.

Naar: Eurostar

27/05/2022

BesteHet is nu al 17 dagen geleden zonder antwoord van u. Graag spoedig een antwoord of ik neem verdere stappenMvgJérémy Coquilhat


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform