Terug

Na zgn herstelling blijft toestel defect

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: AEG

06/02/2024

Beste, ik kocht een aeg stofzuiger die nu voor een 3e maal retour wordt gestuurd voor herstelling. Het toestel keert telkens terug met hetzelfde probleem. De klantendienst communiceert ondermaats en is moeilkkk of niet bereikbaar. Toestel werd aangekocht via De Standaard shop die verwijst naar AEG.

Berichten (1)

AEG

Naar: B. V.

06/02/2024

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform