Terug

Na Update website niet meer bereikbaar voor eventuele klanten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Immovlan

02/05/2024

Beste, ik bestelde dit jaar met bestelbon 47742 een advertentie op vakantieweb.be met als referentie 201716 en na update van jullie systeem kan ik enkel aan mijn vorige account met referentie : 195520 die verlopen is in 2023. Aangezien ik een nieuw email adres (in nieuwe account)heb kunnen geïnteresseerden mij niet bereiken omdat mijn oud email adres (telenet) niet meer in gebruik is en ik kan het niet aanpassen in de account van dat contract is verlopen. Ik heb reeds meerdere mails gestuurd maar daar wordt niet op gereageerd.Graag actie!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform