Op 17/9/2023 werd door woonbureau Capston te Zele een overname waterleveringscontact doorgestuurd via de website van De Watergroep wegens verhuur van de woning Driesstraat,86 9240 ZeleBegin oktober 2023 krijg ik via Doccle een faktuur voor de verbruiksperiode van 1/6/2023 tot 17/9/2023. (dit is de periode van leegstand vertrek vorige huurder tot overname door nieuwe huurder)Begin januari 2024 krijg ik via Doccle een tussentijdse factuur voor de periode 18/9/2023 tot 17/12/2023 die normaal bij de huurder moet terecht komen. Aangezien mijn facturen bij Doccle via domiciliering betaald worden heb ik dit niet opgemerkt.Op 26/3/2024 merkte ik wel op dat er opnieuw een tussentijdse factuur was voor de periode 18/12/2023 tot 17/03/2024 die moest betaald worden via domiciliêring op 22/4/2024. In overleg met woonbureau Capston heb ik onmiddellijk een nieuwe overname waterleveringscontract opgestuurd via de website van De Watergroep. Ik heb dan geprobeerd om De Watergroep telefonisch te bereiken, maar heb na 30 minuten te vergeefs wachten de hoorn neergelegd. Aangezien ik niets meer hoorde heb ik begin april via de website mijn ongenoegen geuit naar de klachtendienst van De Watergroep maar ook daar kreeg ik geen gehoor.Op 23/4/2024 krijg ik van De Watergroep via mail: Je nieuwe aanmaning AAN240395399, klant D000391629.Ik heb onmiddellijk de telefoon genomen en na 20 minuten kreeg ik dan toch iemand van De Watergroep aan de lijn. Het betrof ene Sharon Billen, een dame met daadkracht die mij adviseerde om het overnamecontract nogmaals, maar dan rechtstreeks naar haar e-mailadres door te sturen zij ging het dan aan de juiste persoon bezorgen. Ik heb haar toen gezegd dat ik de factuur niet betaal omdat ik niet wil opdraaien voor een fout van hunnentwege.Vandaag 16/5/2024 krijg ik een Ingebrekestelling van De Watergroep via een aangetekend schrijven met 20€ extra kosten.Mag ik vragen om deze situatie zo snel mogelijk op te lossen?Nogmaals ik wens deze factuur niet te betalen want met de huurder is geen land te bezeilen.