Terug

Na onderhouds beurt rijd de wagen niet meer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. T.

Naar: Auto5

28/05/2024

GeachteIk bracht op zaterdag 11/05/24 omstreeks 14h mijn auto binnen bij Auto 5 voor onderhoud en om de airco bij te vullen. De auto reed perfect zonder problemen toen ik hem binnenbracht. Om 17h50 kwam ik om de wagen en aan de kassa werd mij meegedeeld dat alles inorde is.Toen ik wilde vertrekken deed de auto meteen raar en ik kon er zelf de parking niet mee afrijden. De auto schokte gedurig en de lampjes gearbox stonden aan.De wagen staat er tot op vandaag nog steeds en op Maandag 13/05/24 hebben ze hem onderzocht waaruit blijkt dat de auto getakeld moet worden naar een Audi garage omdat zij niet kunnen werken aan 4x4automaat.Ik heb dan meteen ook een klachten mail gestuurd waarop ik enkel reactie kreeg dat het enorm druk is momenteel en ze gaan antwoorden wanneer het past.Tot op vandaag ook nog steeds geen reactie op deze mail.Zaterdag 18/05/24 ben ik dan nog naar de manager geweest. Hij wist niks van het probleem en zag mijn auto gewoon langs de baan staan daar. De manager ging de wagen laten bekijken en van op afstand laten uitlezen wat het probleem is. Ondertussen zit ik al meer dan 2 weken zonder wagen en moet zien hoe ik naar mijn werk geraak, mijn kind ga ophalen in de crèche en mij elke dag verplaats. Hopelijk zetten jullie prioriteit achter het probleem en kunnen jullie meekijken voor een gepaste oplossing zodat mijn wagen al rijdend de parking kan verlaten. Met vriendelijke groeten David Tuytschaever

Berichten (1)

Auto5

Naar: D. T.

12/07/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Uw aanvraagN°4012908 Beste klant,Na uw bezoek aan onze website vindt u hieronder de samenvatting van uw aanvraag.Samenvatting van uw verzoekAmana (Auto5) 12 jul 2024 14:32 CEST Beste,Wij bevestigen de ontvangst van uw e-mail en vragen uw begrip voor de langere verwerkingstijd die tijdens de zomerperiode kan voorkomen.We hebben uw klacht zorgvuldig gelezen en aangezien we al in contact zijn met uw rechtsbijstand ARAG, zullen we dit dossier rechtstreeks met hen verder afhandelen om de communicatie te centraliseren.Met vriendelijke groeten,--AmanaCustomer service AUTO 5 SA Paepsemlaan, 20 1070 Anderlecht (Brussels) Belgium www.auto5.beKlachtenbox 28 mei 2024 09:42 CEST Uw contactgegevens Persoonlijke gegevensKlachtenboxMobiel Emailklachtenbox@test-aankoop.beU krijgt zo snel mogelijk een antwoord. Auto5 zet zich in voorBij Auto5 zetten we ons dagelijks in om u te voorzien van milieuvriendelijke oplossingen en om u steeds zuinigere oplossingen te bieden om de levensduur van uw auto te verlengen.Meer wetenTot binnenkort op auto5.be of in uw center Raadpleeg onze online helppagina’s MIJN ACCOUNTMijn account Terugvindenwijzigen vanmijn info en mijn voertuigenop auto5.be Thuislevering of gratisin het center* Online reserverenen betalen bij afhaling Geleverd 1uin center** Beveiligdebetaling 90 Dagenom van mening te veranderen*** BecommerceKwaliteitslabel Copyright Auto5 2020.* Gratis levering in uw center en beschikbaar binnen 1u : de optie 1u is enkel geldig op producten in stock in de naar u gekozen winkel.** De betaling « bij afhaling » is beschikbaar indien deze aan de volgende voorwaarden voldoet:- uw winkelmandje bevat enkel producten « afhaling binnen de 1u » of bepaalde prestaties.- uw winkelmandje is niet meer dan 3000€.- u heeft niet al reeds 3 e-reservaties lopende*** Info en voorwaarden op Auto5.be Raadpleeg onze algemene verkoopvoorwaarden: CGV (s:www.auto5.be/nl/algemene-verkoopsvoorwaarden.)Het verzamelen en verwerken van de persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten gebeurt onder de uitsluitende verantwoordelijkheid van de Onderneming Auto5, die als enige verantwoordelijk is voor de verwerking.Deze gegevens kunnen met name verzameld worden wanneer er producten of diensten gekocht worden, wanneer een opinie of een commentaar gepost wordt, wanneer een bestek gemaakt wordt, wanneer u zich inschrijft voor een getrouwheidsprogramma of een marketingactie.Zonder bewijs van het tegendeel zijn de gegevens die bewaard worden door de Onderneming het bewijs van alle transacties. De verzamelde persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten van Auto5 kunnen statistisch en automatisch verwerkt worden met als voornaamste doelen de uitvoering van de bestellingen van klanten, hen informatie over onze producten en diensten te bezorgen, hen te laten genieten van de voordelen van ons getrouwheidsprogramma en, nadat wij hun voorafgaand akkoord hebben gekregen, hen commerciële informatie en aanbiedingen toe te sturen. De verzamelde gegevens zijn bestemd voor de interne diensten van Auto5. Ze kunnen ook doorgegeven worden aan de onderneming Mobivia Groep (moederbedrijf van de onderneming Auto5) en aan diens filialen, evenals aan de geautoriseerde dienstverleners van Auto5 en de onderaannemers die contractueel met Auto5 verbonden zijn, en die Auto5 bijstaan bij de uitvoering van de taken die noodzakelijk zijn voor het beheer van uw klantenaccount en voor het versturen van commerciële informatie en aanbiedingen nadat wij hiervoor uw voorafgaande en uirukkelijke toestemming hebben gekregen. Alle bestemmelingen en onderaannemers van Auto5 bevinden zich op het grondgebied van de Europese Unie en zijn contractueel verplicht om het vertrouwelijk karakter en de veiligheid van de persoonlijke gegevens waartoe zij toegang hebben te verzekeren, en om deze gegevens uitsluitend te gebruiken wanneer Auto5 dit vraagt bij de uitvoering van de taken die hen zijn toevertrouwd.U kunt ten overstaan van Auto5 de volgende rechten uitoefenen: recht van toegang, recht van rectificatie, recht op beperking, recht van uitwissing, recht van gegevensoverdraagbaarheid en recht van bezwaar tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens omwille van gerechtvaardigd belang. U hebt ook het recht aan te geven wat er met uw gegevens moet gebeuren na uw overlijden. Gelieve hiervoor contact op te nemen met de Dienst Digitale Marketing van de Onderneming Auto5, Paepsemlaan 20, 1070 Anderlecht of een mail te sturen naar privacy@auto5.be.[X6053K-6RWVW]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform