Terug

Na meer dan een half jaar nog steeds geen terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Engie

12/10/2023

Beste, ik bel al sinds 4 april 2023 op regelmatige tijdstippen naar Engie. Ik heb een factuur van €593,92 ten onrechte betaald. Ze hebben zelf toegegeven dat dat een fout van hen was. Ze hadden dit bedrag aan mij gefactureerd terwijl dat nog het verbruik was van een vorige huurder. De klacht is zogezegd in behandeling… maar er komt maar niets van. Telkens als ik bel zeggen de medewerkers dat ze er zelf niets aan kunnen doen, dat het in behandeling is, dat ze er nog eens druk achter zetten…. Maar er gebeurt niets. Dit duurt nu al meer dan een half jaar ! Als wij een factuur niet zouden betalen, komen er onmiddellijk verwittigingen en aanmaningen… zij hebben al meer dan een half jaar ten onrechte €593,92 van me en vertikken het om er werk van te maken om dat terug te betalen. Mijn geduld is op !!!

Berichten (1)

Engie

Naar: M. V.

12/10/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 12 octobre 2023 11:18À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Na meer dan een half jaar nog steeds geen terugbetaling - (CPTBE01895098-09)Klacht - Na meer dan een half jaar nog steeds geen terugbetaling - (CPTBE01895098-09) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform