Terug

na maanden wachten nog steeds geen afrekening van bij Eneco

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: Eneco

08/02/2024

Beste, sinds oktober wacht ik op afrekening van Eneco. Ik ga er vanuit dat er gewacht wordt omdat er een terugbetaling komt. Ik heb zelfs Fluvius gecontacteerd en zij hebben de meterstanden doorgestuurd op 20 oktober. Reeds meerdere malen heb ik Eneco gecontacteerd hiervoor maar telkens komen er andere excuses. Het vreemde is dat voor hetzelfde gebouw een andere meter is waarvoor wij klant zijn bij Engie, en daarvan hebben wij heel snel de afrekening van ontvangen ! Dus Eneco kan het zeker niet op rug van Fluvius steken !

Berichten (5)

Eneco

Naar: M. P.

12/02/2024

Beste,Geachte mevrouw PlasWij ontvingen uw klacht in goede orde.Op basis van de gegevens in de klacht kunnen wij uw dossier bij Eneco echter niet terugvinden.Kan u ons uw klantnummer, EAN-code, verbruiksadres of een factuurnummer doorgeven aub?Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groeten,Kenny SchouppeExternal Complaints Optimization ExpertEneco Belgium NVBattelsesteenweg 455i 2800 Mechelen eneco.comKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n)en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.

M. P.

Naar: Eneco

14/02/2024

Beste. Klantnummer 5451771784Brusselsesteenweg 6501731 zellik

Eneco

Naar: M. P.

15/02/2024

Beste,Geachte mevrouw Plas,Hartelijk dank voor uw reactie.Uw klacht werd intussen geregistreerd.We zullen u zo snel mogelijk van een antwoord voorzien.Met vriendelijke groeten,Kenny SchouppeExternal Complaints Optimization ExpertEneco Belgium NVBattelsesteenweg 455i 2800 Mechelen eneco.comKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n)en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.

Eneco

Naar: M. P.

20/02/2024

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je afrekening.We hebben de status van je afrekening nagevraagd bij onze specialisten. Momenteel hebben we nog geen feedback ontvangen. We blijven dit opvolgen voor je. Eenmaal we meer weten, laten we je dit onmiddellijk weten.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.

Eneco

Naar: M. P.

20/03/2024

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je afrekening.We hebben dezelfde klacht intussen via de Juridische Adviesdienst van Test Aankoop ontvangen. We bezorgen verdere feedback via die weg.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform