Terug

Na maanden nog steeds een onafgewerkte keuken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: DSM Keukens

22/05/2023

Beste,Op 13 december 2022 werd onze langverwachte nieuwe keuken van DSM geplaatst. Hier en daar ondervonden we kleine onafgewerkte zaken (plinten langsonder zaten niet goed vast, mdf plaat rond dampkap zakt wat door). 6 weken na de plaatsing leverden ze ons werkblad van het West Vlaams tegelhuis (in onderaanwerving bij DSM). Hier merkten ze op dat de huidige tafelpoot van het zitgedeelte het blad niet kon dragen en deze aan de hoeken zou afbreken. Een eerste grote domper. Gebeld naar DSM want tijdens de aankoop van de keuken werd dit ons niet vermeld. Geen probleem, er werd op hun kosten een tafelpoot voorzien die dit wel kan dragen. Maar er gingen terug enkele weken over, nog steeds geen afgewerkte keuken. En de kleine minpuntjes bleven ook ongeroerd.Toen uiteindelijk de tafelpoot geleverd werd kon het werkblad ook geplaatst worden. Maar deze had een schade aan de hoek en moest vervangen worden. Weeral gingen er weken over en telkens mochten we zelf bellen en bedelen dat er iemand zou langskomen.Het nieuwe gedeelte werkblad werd geleverd maar deze bleek de verkeerd print te hebben waardoor het aansluitend werkblad (eiland is 4 meter lang dus er zijn 2 stukken werkblad voorzien) niet meer overeen komt en het totaal niet mooi oogt. Nu mag het andere blad ook vervangen worden. Ondertussen bijna 6 maanden verder hebben we nog altijd een dampkap die niet mooi aansluit aan de mdf plaat, de plinten onderaan die loshangen. De frigo deur die niet rechthangt en het ergste een werkblad die maar half geïnstalleerd is. En nog vele ergernissen verder moeten we altijd zelf contact opnemen of we zien en horen niemand. De keuken moesten we op voorhand volledig betalen dus e staan met onze rug tegen de muur.Niet fijn om na een slopende verbouwing nog steeds met zulke problemen te moeten omgaanWe kozen DSM keukens omdat we dachten dat dit een keuken bouwer is die kwaliteit leverd maar dit valt enorm tegen. Dit is geen familiebedrijf meer zoals ze zichzelf voordoen maar een band fabriek waar ze keukens aan de lopende band verkopen en je van het kastje naar de muur sturen bij problemen.Zeer teleurgesteld

Berichten (1)

DSM Keukens

Naar: M. P.

23/05/2023

Beste,We hebben ondertussen contact opgenomen met de klant om de laatste openstaande punten aan te pakken.Een afspraak werd ingepland op 01/06, een werfopvolger en monteur zullen beiden ter plaatse aanwezig zijn.Wij doen er alles om deze keuken af te werken en voeren op deze datum ook een algemeen nazicht uit van de keuken.Hopende u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben,'‹Metvriendelijkegroeten,'‹'‹'‹'‹'‹SofieWILLEMSCommercieelmanagementassistent,DSMKeukenst:+3292371053esofie.willems@dsmkeukens.bewwww.dsmkeukens.beaVaartLinks7,9850,Nevele


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform