Terug

Na maand nog geen resultaten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. G.

Naar: Brico Belgium

27/11/2023

Na ik bericht van levering van bpost, zag ik dat het aan een verkeerd adres geleverd was (2 pakjes tegelijkertijd besteld, 1 was wel op het juiste adres geleverd).Email naar brico gestuurd en n maand later, na verschillende emails heen en weer waarin ik telkens vroeg om n nieuwe levering (plus telefoon naar brico en bpost waar telkens iets anders werd verteld), nog altijd geen nieuwe levering.Volgens bpost hebben zij de fout gemaakt maar moet brico dit oplossen, bij brico zeggen ze dat ze wachten op bpost.Ik vind dat brico mij onmiddellijk een nieuw product had moeten sturen aangezien er bij geen fout lag en niks te maken had met de problemen die zij hebben met bpost.Door deze toestand zit ik ook al geruime tijd zonder het 2de pakje omdat ik wachtte op antwoord vooraleer ik n nieuwe kon bestellen.Wat ik nu verwacht is dat dat 2de pakje eindelijk geleverd wordt naar het juiste adres en n schadevergoeding voor het zolang zonder te zitten.

Berichten (1)

Brico Belgium

Naar: L. G.

28/11/2023

Beste Lucy,Wegens schade is de 2de fles petroleum inderdaad retour gegaan.Wij bieden je onze excuses aan voor de ongemakken.Een nieuwe bestelling werd ondertussen ingevoerd, je krijgt een nieuwe TrackTrace van Bpost betreffende deze zending.Ik dank je voor je begrip en geduld.Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,Chantal ROBERTKlanten Service ClientèleAlfons Gossetlaan 461702 Groot-BijgaardenBelgië - Belgiquewww.brico.be--- disclaimer ---www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform