Terug

na bijna 3 maanden nog geen duidelijk antwoord + mijn gegevens kwijd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. F.

Naar: Athora Assurances Non-Vie (Baloise Insurance)

30/10/2023

Op 27 juli kreeg ik een mail om de verzekering gewaarborgd inkomen individueel verder te zetten. (Eerst ging dit om een groepsverzekering van ZNA)Deze heb ik 12 augustus ( dus binnen de 30 dagen bevestigd).Ook voldoe ik aan alle voorwaarden om dit contract voort te zetten vanaf dan. Echter heb ik op de heden (ondanks verscheidene mails en telefonische contacten) hier nog steeds geen bevestiging van gehad.De laatste mail die ik van athora heb ontvangen dateert van 11-11-2023 met nogmaals de vermelding dat ze alle gegevens nu pas hadden en met een verontschuldigd dat het zo lang duurt. Nadien heb ik niets meer gehoord. Mijn laatste mail naar athora is van 4-10-2023.Ook vandaag heb ik nogmaals telefonisch contact met Athora opgenomen, ook nu weer kon men mij niet verder helpen en blijkt dat mijn gegevens zelfs niet meer bekend waren bij hun en heeft men mij enkel gezegd dat ik nogmaals moest mailen.In Bijlage de eerste mails.(ik bezit er nog andere die ongever allemaal hetzelfde zijn)

Berichten (3)

Athora Assurances Non-Vie (Baloise Insurance)

Naar: K. F.

30/10/2023

[]Chère Madame, cher Monsieur,Nous vous remercions de votre message et en accusons bonne réception. Il sera traité par nos services dans les meilleurs délais.En restant à votre disposition pour toute autre information, nous vous prions d'agréer l'expression de nos salutations les meilleures.Cordialement,Geachte mevrouw, geachte heer,Wij danken u voor uw E-mail en melden u hierbij goede ontvangst. Onze diensten zullen deze zo spoedig mogelijk behandelen.Voor verdere informatie blijven wij graag ter beschikking.Met vriendelijke groet,Sehr geehrte Frau, sehr geehrter Herr,Vielen Dank fa¼r Ihre E-Mail, welche wir so bald als ma¶glich behandeln werden.Fa¼r weitere Informationen stehen wir jederzeit zur Verfa¼gung.Beste Gra¼Î²e,ATHORA BELGIUM SA/NVRue du Champ de Mars 23 MarsveldstraatBruxelles 1050 BrusselN° entreprise 0403.262.553 OndernemingsnrRPM Bruxelles RPR BrusselEntreprise d'assurances agréée sous le code BNB0145 - Verzekeringsonderneming toegelaten onder codenr. NBB0145www.athora.com/be [:www.athora.com/be]

K. F.

Naar: Athora Assurances Non-Vie (Baloise Insurance)

20/11/2023

Beste,Tot op heden krijg iknog steeds geen duidelijk antwoord. Graag zo snel mogelijk dit in orde brengen aub.

Athora Assurances Non-Vie (Baloise Insurance)

Naar: K. F.

20/11/2023

[]Chère Madame, cher Monsieur,Nous vous remercions de votre message et en accusons bonne réception. Il sera traité par nos services dans les meilleurs délais.En restant à votre disposition pour toute autre information, nous vous prions d'agréer l'expression de nos salutations les meilleures.Cordialement,Geachte mevrouw, geachte heer,Wij danken u voor uw E-mail en melden u hierbij goede ontvangst. Onze diensten zullen deze zo spoedig mogelijk behandelen.Voor verdere informatie blijven wij graag ter beschikking.Met vriendelijke groet,Sehr geehrte Frau, sehr geehrter Herr,Vielen Dank fa¼r Ihre E-Mail, welche wir so bald als ma¶glich behandeln werden.Fa¼r weitere Informationen stehen wir jederzeit zur Verfa¼gung.Beste Gra¼Î²e,ATHORA BELGIUM SA/NVRue du Champ de Mars 23 MarsveldstraatBruxelles 1050 BrusselN° entreprise 0403.262.553 OndernemingsnrRPM Bruxelles RPR BrusselEntreprise d'assurances agréée sous le code BNB0145 - Verzekeringsonderneming toegelaten onder codenr. NBB0145www.athora.com/be [:www.athora.com/be]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform