Terug

Na bijna 1 jaar nog niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Standaard Boekhandel

07/10/2022

Beste, op 14/10/2021 bestelde ik een boek via de website voor 37,95. Daar het boek op 17/02/2022 nog niet geleverd was, mailde ik om uitleg. Hierop werd geantwoord dat het boek tijdelijk niet op voorraad was bij de leverancier en dat er geen info was over de vermoedelijke datum van beschikbaarheid. Op 7/09/2022 ga ik nogmaals in mijn account kijken en zie ik dat de bestelling geannuleerd werd en dat het boek nu te bestellen is voor 44,45 ik heb nooit een annulatie gevraagd en verder is er ook geen terugbetaling van het oorspronkelijke bedrag gebeurd. Hierop vraag ik op 7/09/2022 opnieuw meer info en krijg als antwoord dat de annulatie automatisch werd uitgevoerd owv de lange verwerkingstijd, maar dat het artikel kosteloos werd herbesteld. Na bijna 4 weken wachten is het boek er nog steeds niet, bovendien is mijn account gewijzigd en zie ik nergens nog een status van bestelling staan: ik kan nu niet meer zelf opvolgen wat er gebeurt. Daarom vraag ik op 5/10/2022 voor de derde keer wanneer ik het boek nu eindelijk mag verwachten. Vandaag op 7/10/2022 is het antwoord ‘Onze leverancier kan ons geen concrete levertermijn meegeven voor je bestelling.’, maar het boek is wel nog steeds te bestellen voor 64,95 en met levertermijn van 1 à 4 weken. Mijn vraag: kom uw verplichtingen na en lever het boek!

Berichten (2)

Standaard Boekhandel

Naar: K. V.

03/11/2022

Contact: 1037746 OntvangstbevestigingBeste heer/mevrouw ,We hebben je bericht goed ontvangen engeregistreerd onder het nummer 1037746. Je mag bijverdere contacten steeds verwijzen naar dit contactnummer.We streven er naar omallevragenbinnen de twee tot drie werkdagen tebeantwoorden. Alvast bedankt voor je begrip!Metvriendelijke groet,Klantendienst Standaard BoekhandelJe bericht aan Standaard Boekhandel Volg ons op: Volg ons op:

Standaard Boekhandel

Naar: K. V.

07/11/2022

Contact: 1037746 Onsantwoord Beste heer/mevrouw , Hartelijk dank voor je bericht. Allereerst,onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit order met zich meebracht. Elkartikel is onderhevig aan prijswijzigingen, welke wettelijk bepaald worden.In dit geval werd er regelmatig een aanvraag tot status van bestellinggedaan bij de leverancier, jammer genoeg telkens met hetzelfde antwoord. Ditblijft niet in voorraad, waarop we vandaag ook besloten hebben dit teannuleren en een terugbetaling in te voeren. Er werd ook een meldingdoorgegeven voor de website zodat ook daar zichtbaar wordt dat het artikelniet in voorraad is momenteel zonder nieuwe levertermijn. Je ontvangt deterugbetaling zo snel mogelijk op de rekening die gebruikt werd om debestelling te plaatsen. Als compensatie, omdat we het verloop van dezebestelling ook betreuren, ontvang je ook een boekenbon ter waarde van 5euro. We hopen je hiermee alsnog van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Klantendienst Je vraag aan Standaard Boekhandel Volg ons op: Volg ons op:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform