Beste, op 14/10/2021 bestelde ik een boek via de website voor 37,95. Daar het boek op 17/02/2022 nog niet geleverd was, mailde ik om uitleg. Hierop werd geantwoord dat het boek tijdelijk niet op voorraad was bij de leverancier en dat er geen info was over de vermoedelijke datum van beschikbaarheid. Op 7/09/2022 ga ik nogmaals in mijn account kijken en zie ik dat de bestelling geannuleerd werd en dat het boek nu te bestellen is voor 44,45 ik heb nooit een annulatie gevraagd en verder is er ook geen terugbetaling van het oorspronkelijke bedrag gebeurd. Hierop vraag ik op 7/09/2022 opnieuw meer info en krijg als antwoord dat de annulatie automatisch werd uitgevoerd owv de lange verwerkingstijd, maar dat het artikel kosteloos werd herbesteld. Na bijna 4 weken wachten is het boek er nog steeds niet, bovendien is mijn account gewijzigd en zie ik nergens nog een status van bestelling staan: ik kan nu niet meer zelf opvolgen wat er gebeurt. Daarom vraag ik op 5/10/2022 voor de derde keer wanneer ik het boek nu eindelijk mag verwachten. Vandaag op 7/10/2022 is het antwoord ‘Onze leverancier kan ons geen concrete levertermijn meegeven voor je bestelling.’, maar het boek is wel nog steeds te bestellen voor 64,95 en met levertermijn van 1 à 4 weken. Mijn vraag: kom uw verplichtingen na en lever het boek!