Terug

Na bestelling geen levertermijn, noch updates, noch mogelijkheid om mijn orderstatus te raadplegen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. L.

Naar: Elektro Lommelen

04/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 4 augustus 2024 kocht ik een WTA C 8411 SC OW Whirlpool opgebouwde oven in uw online winkel en betaalde ik €547,00 plus €20,00 verzendkosten. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de toestel op bestelling verkrijgbaar was, binnen de 5 weken. Ondertussen zijn wij één maand later, heb ik geen enkele informatie ontvangen over de leverdatum, geen melding dat het toestel besteld werd, en geen enkel manier om uw dienst te contacteren om een antwoord hierop te krijgen. Ik heb dus geen enkel idee wanneer en of ik mijn toestel ooit zal ontvangen. Deze vertraging heeft mij als persoon die voorlopig dus geen oven heeft, maar toch 567,00EUR heb uitgegeven om eentje te laten installeren, ernstige schade berokkend. Ik heb weinig tijd om te koken en een oven is daarvoor een heel belangrijk toestel die mij in staat dient van meerdere gerechten ter gelijk voorbereiden voor de week. Als resultaat heb ik vaker eten moeten bestellen, dan normaal, wat veel duurder is dan zelf mijn maaltijden voorbereiden. Ik verzoek derhalve om mijn bestelling te annuleren en een volledige terugbetaling van mijn bestelling, ten waarde van 567,00EUR. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Bemiddeling door Testaankoop 14 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform