Na annulatie van bestelling door leverancier, geen terugbetaling gehad.
Aard van probleem:
AndereKlacht
C. H.
Naar: Takeaway
Beste,Ik bestelde op donderdag 29 oktober sushi bij leverancier Sushi King. Met bestelnummer #BC6MST.Deze heb ik toen betaald met PayPal. Hun belde mij direct nadat ik de bestelling plaatste en zeiden mij dat ze over enkele minuten zouden sluiten en zij de bestelling dus annuleerden. Voor het geld terug te kunnen krijgen diende ik contact op te nemen met TakeAway zelf. Dit heb ik direct gedaan om 22.06u op 29 oktober. Maar tot op heden, 8 november heb ik geen enkel antwoord gehad, aangezien ik toch regelmatig bestel via TakeAway had ik zeker een tijdig antwoord verwacht over de terugbetaling en een eventuele tegemoetkoming door dit voorval, maar niets.Ik hoor het alsnog graag. Het gaat hier toch om een bedrag van €62,90.Met vriendelijke groet Carol Hopmans
Berichten (6)
C. H.
Naar: Takeaway
Helaas tot op heden nog geen antwoord gehad, op 29 oktober mail contact gezocht met jullie (TakeAway) tot meerdere malen. Dan ook nog via test-aankoop een klacht gestuurd op 8 november. Maar het blijft stil, wij willen zo snel mogelijk een vergoeding aangezien hier het toch over een redelijk bedrag gaat!
Takeaway
Naar: C. H.
- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Arnaud Botman, 20 nov. 2020 17:52 CETBeste mevrouw Hopmans,Wij danken U voor uw bericht.Onze oprechte excuses voor het lange wachten.De procedures via Test-Aankoop zijn veel trager dan degene die wij in ons eigen mailbox ontvangen.Het spijt ons ten zeerste te vernemen dat uw bestelling geannuleerd moest worden.Onze diensten doen er alles aan om dit zo veel mogelijk te vermijden. Helaas kan dit af en toe wel eens fout gaan...Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een restaurant het te druk heeft, een onverwachte situatie tegenkomt of, in dit geval, iets vroeger dans gewoonlijk sluit.Wij proberen dit zo veel mogelijk te verhelpen, maar soms hebben wij geen andere keuze.De terugbetaling van zo'n situatie is natuurlijk altijd gegarandeerd.Na onderzoek zie ik in ons systeem dat uw terugbetaling inderdaad wel wat vertraging opliep.Eén van onze medewerk.st.ers voerde tijdens de annulering een foutieve manipulatie uit, en vergat deze goed te keurenBij deze willen wij U bevestigen dat dit werd rechtgezet, en dat U vandaag 20/11 terug werd betaald.Het volledige bedrag kunt U vanaf deze datum binnen de tien werkdagen op uw bankrekening verwachten, al gebeurt dit meestal veel eerderWij nemen uw aanvraag tevens zeer serieus op, en zullen het niet nalaten om deze situatie in de toekomst absoluut proberen te vermijden.Dit lijkt ons wel degelijk een uitzonderlijke en zeer ongemakkelijke situatie. Daarom stuurden wij U in een mailtje ook een tegoedbon toe. Deze kunt U gebruiken bij een restaurant naar keuze.Wij danken U voor uw begrip en hopen dat wij U toch enigzins tevreden hebben kunnen stellen,Met vriendelijke groet,ArnaudJunior Customer Services SpecialistTakeAway.com__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer language::nl payments_refunds--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[XZV38Y-VPQK]Test-Aankoop zijn veel trager dan degene die wij in ons eigen mailbox ontvangen.Het spijt ons ten zeerste te vernemen dat uw bestelling geannuleerd moest worden.Onze diensten doen er alles aan om dit zo veel mogelijk te vermijden. Helaas kan dit af en toe wel eens fout gaan...Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een restaurant het te druk heeft, een onverwachte situatie tegenkomt of, in dit geval, iets vroeger dans gewoonlijk sluit.Wij proberen dit zo veel mogelijk te verhelpen, maar soms hebben wij geen andere keuze.De terugbetaling van zo'n situatie is natuurlijk altijd gegarandeerd.Na onderzoek zie ik in ons systeem dat uw terugbetaling inderdaad wel wat vertraging opliep.Eén van onze medewerk.st.ers voerde tijdens de annulering een foutieve manipulatie uit, en vergat deze goed te keurenBij deze willen wij U bevestigen dat dit werd rechtgezet, en dat U vandaag 20/11 terug werd betaald.Het volledige bedrag kunt U vanaf deze datum binnen de tien werkdagen op uw bankrekening verwachten, al gebeurt dit meestal veel eerderWij nemen uw aanvraag tevens zeer serieus op, en zullen het niet nalaten om deze situatie in de toekomst absoluut proberen te vermijden.Dit lijkt ons wel degelijk een uitzonderlijke en zeer ongemakkelijke situatie. Daarom stuurden wij U in een mailtje ook een tegoedbon toe. Deze kunt U gebruiken bij een restaurant naar keuze.Wij danken U voor uw begrip en hopen dat wij U toch enigzins tevreden hebben kunnen stellen,Met vriendelijke groet,ArnaudJunior Customer Services SpecialistTakeAway.com__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer language::nl payments_refunds--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[XZV38Y-VPQK]
Takeaway
Naar: C. H.
- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Arnaud Botman, 20 nov. 2020 18:49 CETRequest 4261508 "Klacht - Na annulatie van bestel..." was closed and merged into this request. Last comment in request 4261508: __brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer language::nl payments_refunds--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[XZV38Y-VPQK]   __brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer language::nl payments_refunds--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[XZV38Y-VPQK]
Takeaway
Naar: C. H.
- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Arnaud Botman, 20 nov. 2020 18:49 CETThis request was closed and merged into request 4402004 "HERINNERING - Klacht: Na annulat...".__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent closed_by_merge country::be external external_requests internal_reminder language::nl--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[3Q44LQ-YLL0]
Takeaway
Naar: C. H.
- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Arnaud Botman, 20 nov. 2020 18:53 CETRequest 4127678 "Bestelnummer: BC6MST" was closed and merged into this request. Last comment in request 4127678:Beste,Tot nu toe nog steeds geen antwoord gehad, het kan toch niet zijn zat het 3 weken duurt voordat ik een antwoord heb?!Met vriendelijke groetCarol HopmansVerzonden vanaf mijn Huawei-telefoon-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: Carol Hopmans Datum: do 5 nov. 2020 18:51Aan: "Takeaway.com" Onderwerp: Fw: Bestelnummer: BC6MST Beste, Wanneer mag ik hier een antwoord op verwachten? Met vriendelijke groet, Carol hopmans Verzonden vanaf mijn Huawei-telefoon -------- Oorspronkelijk bericht -------- Van: Carol Hopmans Datum: do 29 okt. 2020 22:06 Aan: be@takeaway.com Onderwerp: Bestelnummer: BC6MST Beste, Ik heb zojuist een bestelling geplaatst bij het restaurant Sushi King. Deze werd net telefonisch geannuleerd. Ik heb wel al betaald via PayPal. Hoe kan deze betaling geannuleerd worden? Met vriendelijke groet, Carol Hopmans Verzonden vanaf mijn Huawei-telefoon__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer language::nl payments_refunds--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[XZV38Y-VPQK]
Takeaway
Naar: C. H.
- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Arnaud Botman, 24 nov. 2020 21:09 CETBeste,Dit stuurden wij op 20/11 naar Test-Aankoop:**Beste mevrouw Hopmans,Wij danken U voor uw bericht.Onze oprechte excuses voor het lange wachten.De procedures via Test-Aankoop zijn veel trager dan degene die wij in ons eigen mailbox ontvangen.Het spijt ons ten zeerste te vernemen dat uw bestelling geannuleerd moest worden.Onze diensten doen er alles aan om dit zo veel mogelijk te vermijden. Helaas kan dit af en toe wel eens fout gaan...Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een restaurant het te druk heeft, een onverwachte situatie tegenkomt of, in dit geval, iets vroeger dans gewoonlijk sluit.Wij proberen dit zo veel mogelijk te verhelpen, maar soms hebben wij geen andere keuze.De terugbetaling van zo'n situatie is natuurlijk altijd gegarandeerd.Na onderzoek zie ik in ons systeem dat uw terugbetaling inderdaad wel wat vertraging opliep.Eén van onze medewerk.st.ers voerde tijdens de annulering een foutieve manipulatie uit, en vergat deze goed te keurenBij deze willen wij U bevestigen dat dit werd rechtgezet, en dat U op 20/11 reeds terug werd betaald.Het volledige bedrag kunt U vanaf deze datum binnen de tien werkdagen op uw bankrekening verwachten, al gebeurt dit meestal veel eerderWij nemen uw aanvraag tevens zeer serieus op, en zullen het niet nalaten om deze situatie in de toekomst absoluut proberen te vermijden.Dit lijkt ons wel degelijk een uitzonderlijke en zeer ongemakkelijke situatie. Daarom stuurden wij U in een mailtje ook een tegoedbon toe. Deze kunt U gebruiken bij een restaurant naar keuze.Wij danken U voor uw begrip en hopen dat wij U toch enigzins tevreden hebben kunnen stellen,Met vriendelijke groet,ArnaudJunior Customer Services SpecialistTakeAway.com**__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be external external_requests internal_reminder language::nl--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[Q5VOOK-R22X]Test-Aankoop:**Beste mevrouw Hopmans,Wij danken U voor uw bericht.Onze oprechte excuses voor het lange wachten.De procedures via Test-Aankoop zijn veel trager dan degene die wij in ons eigen mailbox ontvangen.Het spijt ons ten zeerste te vernemen dat uw bestelling geannuleerd moest worden.Onze diensten doen er alles aan om dit zo veel mogelijk te vermijden. Helaas kan dit af en toe wel eens fout gaan...Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een restaurant het te druk heeft, een onverwachte situatie tegenkomt of, in dit geval, iets vroeger dans gewoonlijk sluit.Wij proberen dit zo veel mogelijk te verhelpen, maar soms hebben wij geen andere keuze.De terugbetaling van zo'n situatie is natuurlijk altijd gegarandeerd.Na onderzoek zie ik in ons systeem dat uw terugbetaling inderdaad wel wat vertraging opliep.Eén van onze medewerk.st.ers voerde tijdens de annulering een foutieve manipulatie uit, en vergat deze goed te keurenBij deze willen wij U bevestigen dat dit werd rechtgezet, en dat U op 20/11 reeds terug werd betaald.Het volledige bedrag kunt U vanaf deze datum binnen de tien werkdagen op uw bankrekening verwachten, al gebeurt dit meestal veel eerderWij nemen uw aanvraag tevens zeer serieus op, en zullen het niet nalaten om deze situatie in de toekomst absoluut proberen te vermijden.Dit lijkt ons wel degelijk een uitzonderlijke en zeer ongemakkelijke situatie. Daarom stuurden wij U in een mailtje ook een tegoedbon toe. Deze kunt U gebruiken bij een restaurant naar keuze.Wij danken U voor uw begrip en hopen dat wij U toch enigzins tevreden hebben kunnen stellen,Met vriendelijke groet,ArnaudJunior Customer Services SpecialistTakeAway.com**__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be external external_requests internal_reminder language::nl--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[Q5VOOK-R22X]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten