Beste, Ik annuleerde de bestelling van een inductiekookplaat. Maar ik krijg mijn 640 EUR niet terugbetaald. Ik heb ondertussen een aangetekend schrijven gestuurd. Een volgende stap is naar de vrederechter. Op 10 april liet uw dienst weten dat ze de betaling gingen laten nakijken. We zijn vandaag 22 mei 2023 en ik heb nog geen antwoord ontvangen. Hieronder antwoorden van Elektro LommelenSupport — LOMMELEN NV 10 Apr 2023 Beste, Dit zou al in orde moeten zijn volgens ons systeem. Voor alle zekerheid laat ik dit nakijken voor u. U ontvangt een mail zodra manueel nagekeken. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Elektro Lommelen Beste Op 27 maart 23 kreeg ik van uw dienst Boekhouding de bevestiging dat op mijn vraag daterende van 1 maart 23 mijn bestelling geannuleerd is en dat terugbetaling volgt binnen 14 dagen. We zijn nu 14 dagen verder en de status van de bestelling #277052 staat nog steeds niet op geannuleerd, maar op “betaling ontvangen “. Het desbetreffende ticket 14961910 staat op status “wachten op klant”. Klopt toch niet? Wanneer werd de terugbetaling uitgevoerd? Ik heb nog niks ontvangen. Support Support — LOMMELEN NV 27 Mar 2023 Beste Uw bestelling is geannuleerd. Terugbetalingen gebeuren steeds binnen de 14 dagen na annulatie. Vriendelijke groet Elektrolommelen Anthony Portaels Anthony Portaels 26 Mar 2023 Tav de boekhouding van Lommelen NV Beste, op aanraden van uw support dienst vraag ik via de boekhouding de terugbetaling van 640 EUR. In bijlage 1 vind u de bestelbon # 277052 In bijlage 2 vind u het ingevulde modelformulier voor herroeping dat uw dienst me bezorgde. Mijn rekeningnummer waarop het bedrag hierboven vermeld kan worden teruggestort is: BE24 9796 2151 1438 Alvast bedankt om dit binnen de 14 dagen terug te storten