Beste,Wij hebben sinds novenber 2021 een gas- en elektriciteitscontract afgesloten bij Eneco, na een verhuis.Vanaf het begin zijn er problemen geweest. We kregen na 2 maanden nog steeds geen voorschotfacturen. Na meermaals contact met Eneco is het 1ste voorschotfactuur voor gas in februari per mail doorgestuurd. Resultaat 3 voorschotfacturen op 6 weken moeten betalen.Voor elektriciteit is dit nog steeds niet in orde, na 10 tallen mails en telefoongesprekken met Eneco zijn we ten einde raad. De oorzaak lag eerst bij Fluvius zeiden ze, een communicatieprobleem. Fluvius zei dat het probleem bij Eneco lag….Ondertussen is er een werkman van Fluvius bij ons geweest en heeft nagekeken dat alles in orde is. Ik heb hem ook ons contract laten zien.Na elke week telefonisch contact te hebben met Eneco hebben ze me op 12/5/22 gezegd dat het contract in orde is en loopt sinds 26/11/21. Dat de voorschotfactuur binnen de 14 dagen zal gemaild worden.25/5/22 nog steeds niets ontvangen, terug telefonisch contact met Eneco want het voorschot voor gas werd plots ook niet meer van de rekening gehouden en dit gaat per domiciliëring.Antwoord Eneco : ze zijn het voorschot voor de elektriciteit aan het berekenen en daarom werd de domiciliëring van de gas stopgezet. Ik heb dit dan manueel overgeschreven.Vanaf mei kan ik ook niet meer op My Eneco mijn contract bekijken. Maar dit is allemaal doordat ze ermee bezig zijn is hun uitleg.Ondertussen loopt de domiciliëring voor gas terug wel, maar ze houden dit niet op een vaste datum op de maand. Dus soms plots 2 facturen betalen op 1 maand, dit is heel vervelend!Elektriciteitsvoorschotfactuur hebben we nog steeds niet betaald, omdat we niks ontvangen.De uitleg van Eneco bij het laatste telefoongesprek, 5/7/22, was dat het een IT probleem is, ze kunnen ons verbruik niet nakijken.Wij hebben sinds 14/1/21 een digitale meter, ik snap het probleem niet.Wij zijn heel bang met wat ons te wachten staat, wat wij gaan moeten betalen want wij gaan die achterstallige voorschotten ooit moeten ophoesten. Dit is een schande, dat ze de mensen zo in financiële moeilijkheden durven te brengen! Mvg, een boze klant!