Terug

Na 9 dagen, valse beloftes en liegende medewerkers als bedrijf nog geen internet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. N.

Naar: Telenet

11/05/2024

Op 2 mei service dienst van telenet gebeld omdat internet wegviel. Installatie : Zwarte modem + 3 pods.Op 6 mei eerste technieker langsgeweest die een nieuwe modem heeft geplaatst (Deze keer een witte want volgens telenet mag een business klant geen zwarte modem hebben) Na het installeren en het vertrekken van de technieker was er GEEN internet meer, printers werken niet, rolluiken gaan niet meer open enz....) Terug gebeld naar de klantendienst en 2x 1,5 uur rondgelopen om pods te versteken enz.... Te vergeefs -> Geen internet. Op 7 mei in de ochtend een nieuwe technieker over de vloer gehad.. Deze vertelde na meer dan een uur te hebben zoeken dat hij eigenlijk geen technieker is maar een installateur en het probleem niet kan oplossen.....(Verkeerde technieker dus) Technieker terug buiten en terug moeten bellen naar de technische helpdesk. Deze hebben op 7 mei in de namiddag technieker 3 langs gestuurd. Deze man heeft 3 uur zitten rondlopen met 3 PODS om internet te kunnen voorzien in het huis! Na 3 uur en een maximum avarage score van 8 te kunnen halen op 100 is deze afgedruipt en heeft hij zich geëxcuseerd dat hij het probleem niet vind. Die zelfde avond Terug moeten bellen naar de helpdesk. Hier kregen wij te horen dat ik de ochtend nadien (8 mei) terug moest bellen om 8:00h voor een nieuwe technieker. Toen ik om 08:00h belde heeft de medewerker een nieuwe technieker geregeld die ging langskomen dezelfde dag tussen 9 en 12..... Kwart voor 12 terug gebeld naar de helpdesk om aan te geven dat wij nog geen technieker gezien hadden. Hier kreeg ik door dat de eerste medewerker gelogen had en er zelf GEEN technieker stond ingepland!. Medewerker heeft direct de planning gebeld om een technieker dezelfde dag te laten komen maar in de namiddag. 4de technieker (van externe firma D-techs) is wel degelijk langsgekomen op dezelfde dag (7mei), Na welgeteld 17 minuten heeft de technieker meegedeeld het probleem niet te kunnen oplossen en hij zijn overste ging bellen om het SWAT team te laten komen. Het was toen 16:10 waarbij de vriendelijke kerel van zijn overste te horen kreeg Zeg jong, bel naar de calldienst want ik zit al niet meer achter me bureau hoor, zeg tegen die klant dat we zelf wel gaan terugbellen). Diezelfde avond TERUG gebeld naar de klantendienst waar ik te horen kreeg dat er iemand van het SWAT team vrijdag 10mei ging langskomen in de loop van de dag want de medewerker had zelf naar D-techs gebeld!!. Vrijdag om 08:00h TERUG contact opgenomen met de helpdesk of ze konden bevestigen dat er iemand van het SWAT team ging komen. De medewerker vertelde mij zeer vriendelijk dat alles rond dat SWAT team bullshit is en dat de vorige medewerker deze niet kon opgebeld hebben want helpdeskmedewerkers mogen niet extern bellen. Zij kunnen enkel de planning bellen. Er was dus GEEN swat team die ging langskomen. Medewerker vertelde mij dat er wel een 5de technieker zou langskomen in de loop van de dag. Dit kon tot 20h..... Om 20:25 terug contact opgenomen met de helpdesk dat ik nog steeds op de technieker aan het wachten was.... Hier kreeg ik te horen dater GEEN technieker was gepland en dat de medewerker van in de ochtend dus opnieuw had gelogen! Vandaag 11 mei terug contact opgenomen met de helpdesk met terug de volledige uitleg dat er maandag een SWAT technieker gaat langskomen en dat hij deze zelf heeft gebeld (OP EEN ZATERDAG?????) Leugens, bedrog en mensen aan het lijntje houden! Er kan een voetbalstation of ziekenhuis of pretpark voorzien worden van wifi tot op de millimeter maar in een huis/bedrijf lukt dit niet! Een echte schande.Even in het kort:-Meer dan 6 uur telefoongesprek naar klantendienst-4 techniekers over de vloer zonder enige oplossing-3x Belogen geweest-1 technieker gewoon niet afgekomen-Sinds 2 mei geen enkele printer, rolluik of dergelijke die werkt, 2bedrijven liggen zo goed als stil. Onmogelijk om klanten te laten komen door rolluiken die dicht blijven, Camera en veiligheid systeem werken niet enz......-Moeten bellen naar boekhouding telenet omdat er technieker kosten van 90 euro!! van de eerste technieker waren aangerekend terwijl het een gegrond en dringend probleem is. Ook zijn er 7 pods aangerekend terwijl er maar 3 zijn enz.....Als ik mijn bedrijf niet kan runnen omdat ik belogen en bedrogen wordt van alle kanten dan wens ik hierbij een schade vergoeding voor de dagen dat mijn bedrijven niet open kunnen zijn aan ons uurloon gedurende 8 uur per dag!

Berichten (10)

A. N.

Naar: Telenet

21/05/2024

Tot op heden na 2x een swat team te sturen nog steeds niet opgelost!! We zijn ondertussen 19 dagen verder!!!

A. N.

Naar: Telenet

21/05/2024

Tot op heden na 2x een swat team te sturen nog steeds niet opgelost!! We zijn ondertussen 19 dagen verder!!!

A. N.

Naar: Telenet

21/05/2024

Beste, na 10 dagen nog steeds geen antwoord van uwer kant. We zijn op dit moment 21 mei... 2 swat interventies verder en nog niet opgelost. Hiervoor wil ik terug een bijkomende compensatie!

A. N.

Naar: Telenet

21/05/2024

Beste, na 10 dagen nog steeds geen antwoord van uwer kant. We zijn op dit moment 21 mei... 2 swat interventies verder en nog niet opgelost. Hiervoor wil ik terug een bijkomende compensatie!

A. N.

Naar: Telenet

21/05/2024

Beste, na 10 dagen nog steeds geen antwoord van uwer kant. We zijn op dit moment 21 mei... 2 swat interventies verder en nog niet opgelost. Hiervoor wil ik terug een bijkomende compensatie!

A. N.

Naar: Telenet

21/05/2024

Enig antwoord aub is wel op zijn plaats! We zijn 21 mei. 2 swat teams verder en toch werkt het nog niet.

A. N.

Naar: Telenet

21/05/2024

Enig antwoord aub is wel op zijn plaats! We zijn 21 mei. 2 swat teams verder en toch werkt het nog niet.

A. N.

Naar: Telenet

29/05/2024

Graag dringend reactie!

A. N.

Naar: Telenet

29/05/2024

Ondertussen zijn we 29 mei. 4 swat teams verder waarbij er geen enkele verbetering is. Onze installatie werd aangepast naar een modem die niet meer gebruikt mag worden in combinatie met 2 acces points die ook niet meer gebruikt mogen worden. Het komt zelf zo ver dat telent ons afsluit omdat we het openstaand saldo niet betaald hebben ( als ik met een auto naar de garage ga en ze geven mij de auto terug en deze is niet hersteld dan betaal ik mijn factuur ook niet) Terug 7!!!!!! gesprekken opgenomen waarbij er valse beloftes worden gedaan! Ook zijn we wanbetalers terwijl van 2005 klant zijn... Zijn we moeilijke klanten enz....!! Dit is de laatste kans om tot een overeenkomst qua schadevergoeding te komen anders zal dit via de advocaat gaan!

A. N.

Naar: Telenet

01/06/2024

Beste, al verschillende malen ook gebeld dat er sinds 10-01-24 Steeds 7 PODS worden aangerekend terwijl we er maar 3 hebben!!! Ook dit is nog steeds niet aangepast en terugbetaald. Op onze laatste factuur staan er terug 7 terwijl er nu 0 zijn en wij 2 accespoints hebben!! 9,9172 x 5 = 49,58 euro exclusief BTW dat er ook nog terug moet betaald worden!

Bemiddeling door Testaankoop 11 juni 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform