Beste na mijn mael van 07/08/23 heb jk nog altijd geen antw ontvangen op mijn vraag na 9 dagen wat ik zeer lang vindDe storingen starten ongeveer op 08/07/23 ondertussen 1maand en 8 dagen verder.Op 23/07/23 krijg ik een eerste bericht van 9 op rij,in tegenstelling tot wat we eerder hadden meegedeeld,zal de storing met een inpakt op je lijn opgelost zijn tegen25/07/2023 vanaf 16:30 onze excuses voor het ongemakEn het laatste van 9 berichten afsluitend op08/08/2023 om 16:30Op 10/08/23 krijg ik een bericht op mijn vakantie adres ,u was betrokken bij een algemene netwerkstoring voor uw telelijn alles is terug optiemaal als dit niet zo is bel ons gratis op.Wat ik niet kon vaststellen of dat klopte.Na mijn aankomst thuis stel ik vast dat er voor mij enkel verbetering op zit.voor mijn vaste telefoonlijn die nu werkt en aldus geen tweede tv.is nog aangesloten op het proximus testscherm wat ik zelf niet kan verwijderen,nog tans aangevraagd op 24/07/23 om 16.10 er werd me beloofd dit de dag erna te doen.gelieve dit testscherm aldus te verwijderen.rekend op een snelle oplossing JB