Op 5 juni 2023 heb ik mijn digitaal abonnement (4404459) bij Het Laatste Nieuws betaald via overschrijving bedrag: 210 €.Op 7 juni 2023 krijg ik een mail van HLN dat de betaling nog niet ontvangen is en ik direct kan overschrijven via de QR code in de mail. Omdat ik heel wantrouwig ben, zoek ik eerst uit of deze wel degelijk van HLN komt en deze mail is correct.Omdat ik denk dat de overschrijving niet gelukt is op 5 juni, betaal ik met de QR code nog eens 210 € aan HLN, waarop direct een mail ontvang van HLN met de melding dat ze succesvol mijn betaling hebben ontvangen. Een dag later zie ik dat ook de overschrijving naar HLN toch doorgevoerd is, waarop ik onmiddellijk de klantendienst van HLN contacteer met de vraag om terugbetaling van deze dubbele betaling.Ze gingen dit bekijken maar dit kon 4 weken duren eer ik mijn 210 € terug ging krijgen.Na 8 maanden en een 10-tal keren contact met HLN via mail en telefonisch heb ik tot vandaag nog steeds mijn geld niet terug gestort gekregen, het is nu 8 maanden geleden en ik ben einde raad.Ik heb via een Pdf met alle info, betalingsreferentie en data doorgestuurd naar HLN, deze staat in mijn dossier want telkens ik telefonisch contact heb met HLN zien ze dit document en begrijpen ze niet hoe het komt dat ik mijn dubbele betaling nog niet heb terug gekregen. Telkens hetzelfde antwoord: binnen 14 dagen krijg je het geld op je rekening, we begrijpen het niet, het komt in orde, bel ons niet terug want je kan op ons rekenen dat we er alles aan doen, we zien het probleem is heel duidelijk maar de financiële dienst heeft het heel drukDus na 2 weken neem ik terug contact op met dezelfde uitleg....en terug hetzelfde antwoord...Nu 8 maanden wil ik dringend mijn geld terug:210 € Ik ben een trouwe klant die ze nu aan de kant zetten.