Terug

Na 6w nog steeds geen vervangkoelkast!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: MediaMarkt

14/06/2023

Beste, eind April merktten we op dat onze koelkast niet meer koelde na amper 1 jaar na aankoop. Op 1 mei Mediamarkt gecontacteerd. Een externe hersteldienst is komen kijken en de koelkast kon niet hersteld worden en moest vervangen worden. Dit werd ook door Mediamarkt bevestigd. Na 2 weken kregen we een melding dat om technische redenen de koelkast niet kon vervangen worden en steldden ze een terugbetaling voor om dan zelf meteen een nieuwe koelkast te bestellen. De koelkast is ondertussen 300€(!) duurder dus we waren niet akkoord met een terugbetaling en willen dezelfde koelkast terug. Ondertussen zelf al een nieuwe kleine koelkast gekocht om ons uit de nood te helpen. We gaan dus daarbovenop niet zelf 300€ ophoesten voor dezelfde koelkast. We zijn nu 6 weken verder en na ontelbare telefoons en mails en ook al bezoek aan winkel, worden we steeds van het kastje naar de muur gestuurd! We zijn een groot gezin en moeten dagelijks eten weggooien! De defecte koelkast is opgehaald maar de nieuwe die in stock is, word maar niet geleverd! We zijn 6 weken verder! In deze warme dagen echt een ramp en we zijn het beu om zo behandeld te worden! Mediamarkt neem uw verantwoordelijkheid aub!

Berichten (4)

MediaMarkt

Naar: I. D.

14/06/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230614-007164.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50669---]

I. D.

Naar: MediaMarkt

14/06/2023

Beste, ik ben ondertussen gecontacteerd door Mediamarkt waarbij jullie opnieuw bevestigen dat een nieuwe koelkast niet kan grleverd worden. Enkel een terugbetaling en dat een voucher zal aangevraagd worden voor het verschil in prijs maar dat jullie dat niet kunnen garanderen. Dit alles omdat er een miscommunicatie is tussen u en uw leverancier. Indien de voucher niet wordt toegekend, ga ik verdere stappen ondernemen. Het lijkt mij maar logisch dat 1 jaar na aankoop een koelkast dient vervangen te worden, ook al maken jullie deze op 1 jaar 300€ duurder.

MediaMarkt

Naar: I. D.

14/06/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230614-019456.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50676---]

MediaMarkt

Naar: I. D.

15/06/2023

Beste mevrouw De Vos,Wij hebben u een code gestuurd om het toestel te kunnen bestellen aan dezelfde prijs dan bij uw eerst aankoop.Wij hebben u vandaag een mail gestuurd om uw bankgegevens te ontvangen zodat wij kunnen overgaan tot de terugbetaling van uw defect toestel. Hopend hiermee op al uw vragen een antwoord gegeven te hebben wensen wij u een prettige dag.Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:011446:08327---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:011446:08327---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform