Beste, eind April merktten we op dat onze koelkast niet meer koelde na amper 1 jaar na aankoop. Op 1 mei Mediamarkt gecontacteerd. Een externe hersteldienst is komen kijken en de koelkast kon niet hersteld worden en moest vervangen worden. Dit werd ook door Mediamarkt bevestigd. Na 2 weken kregen we een melding dat om technische redenen de koelkast niet kon vervangen worden en steldden ze een terugbetaling voor om dan zelf meteen een nieuwe koelkast te bestellen. De koelkast is ondertussen 300€(!) duurder dus we waren niet akkoord met een terugbetaling en willen dezelfde koelkast terug. Ondertussen zelf al een nieuwe kleine koelkast gekocht om ons uit de nood te helpen. We gaan dus daarbovenop niet zelf 300€ ophoesten voor dezelfde koelkast. We zijn nu 6 weken verder en na ontelbare telefoons en mails en ook al bezoek aan winkel, worden we steeds van het kastje naar de muur gestuurd! We zijn een groot gezin en moeten dagelijks eten weggooien! De defecte koelkast is opgehaald maar de nieuwe die in stock is, word maar niet geleverd! We zijn 6 weken verder! In deze warme dagen echt een ramp en we zijn het beu om zo behandeld te worden! Mediamarkt neem uw verantwoordelijkheid aub!