Terug

Na 6 maanden nog steeds geen voorschotfactuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. R.

Naar: Eneco

10/05/2022

Beste, in november 2021 werd onze gas aangesloten en werd er een contract afgesloten bij Eneco. Nu 6 maanden -vele telefoontjes met de klantendienst, mails waar slechts 1x antwoord op kwam- later, is het nog steeds niet in orde. Wij hebben al 6 maanden geen voorschotfactuur. We worden door de klantendienst steeds afgewimpeld (na een gemiddelde wachttijd van 30-45min vooraleer je iemand aan de lijn hebt), ‘het probleem ligt bij de netbeheerder’, ‘het betreft een miscommunicatie’. We hebben reeds contact gehad met fluvius en zij verzekeren ons dat langs hun kant alles in orde is. Dit is ronduit schandalig. Het betreft een nieuwbouw dus we hebben geen idee hoeveel gas ons maandelijks zal kosten. Met de stijgende energieprijzen verwachten wij ons aan een enorme factuur… Er zal dan verwacht worden deze binnen termijn te betalen, daar wij al maanden vragende partij zijn om het maandelijksvoorschot te betalen. Een bedrag van €XXXX, zullen wij niet ineens kunnen betalen. Een compensatie en snelle afhandeling van ons dossier zou niet misstaan. Bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform