Terug

Na 5 maand heb ik mijn terugbetaling nog altijd niet teruggekregen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. C.

Naar: Proximus

04/11/2023

Bij verhuis was de Proximus kabel in het nieuwe huis ondermaats en werd er voor een andere provider gekozen. In oude woning werd Proximus na vele jaren stopgezet halfweg de maand dus was er nog een bedrag van 36,15 die ik teveel diende te betalen. Talloze telefoontjes moeten doen, rekening nummer doorgegeven, loze beloftes van Proximus medewerkers na 5 maand nog altijd niet ontvangen. Login niet meer mogelijk omdat diensten zijn afgesloten 'account en klantennummer bestaat niet meer'. Via de 0800 nummer word je ook eindeloos lang 'in wacht' geplaatst. Melding dat ze het bedrag zullen terugstorten op het laatst gebruikte bankrekeningnummer. Bij de helpdesk dan nogmaals zelfde rekeningnummer moeten doorgeven om dan te moeten horen ' bel nog eens terug om het nummer in het systeem te kunnen ingeven.'Ik was al +15j met mijn GSM abonnement klant bij Proximus, maar ook dit heb ik vorige maand stopgezet.

Berichten (4)

Y. C.

Naar: Proximus

21/11/2023

Nog altijd de terugbetaling niet ontvangen. Al meerdere uren aan de klantendienst gehangen en bevestiging gekregen dat het zou terugbetaald worden op mijn rekeningnummer. Al 3x mijn rekeningnummer doorgegeven, maar nog niets ontvangen. Nu krijg ik de melding dat het in rekening wordt gebracht met volgende aflevering. Ik vraag me af hoe dat mogelijk is als ik geen Proximus producten meer heb. Proximus houdt ten onrechte geld achter.

Proximus

Naar: Y. C.

30/11/2023

Beste,Wij hebben u telefoinisch probleren te contactern, maar zonder succes, het door ons gekende contactnummer is niet meer correct.Kan u ons uw bankrekeningnummer bezorgen zodat we de terugbetaling asap in orde kunnen brengen.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-21-22.45.02.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003652412]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003652412]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: Y. C.

30/11/2023

Beste,Mijn bankrekeningnummer is:BE58 7380 2866 9279Met vriendelijke groetCoopman Yoeri0494896158Op do 30 nov. 2023 10:54 schreef Je hebt een antwoord ontvangen van Proximus Antwoord van Proximus: Beste, Wij hebben u telefoinisch probleren te contactern, maar zonder succes, het door ons gekende contactnummer is niet meer correct. Kan u ons uw bankrekeningnummer bezorgen zodat we d... Lees het volledige antwoord Wat nu? Tevreden met het antwoord? Sluit je klacht af Ben je niet tevreden? Antwoord het bedrijf dan via 'Mijn klachten' . Of vraag naar een tussenkomst van een van onze advocaten via het nummer 02 892 37 05 .

Proximus

Naar: Y. C.

04/12/2023

Beste,De terugbetaling werd in orde gebracht, het bedrag zal eersaags op rekeningnummerBE58738028669279 op naam van Coopman Yoeri gestort zijn.MvgElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-21-22.45.02.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003775304]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003775304]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform