Op 2 januari 2024 sloot ik met u een overeenkomst.Ik kocht toen bij u een inbouwoven van het merk Whirlpool type AKZ9 6240NB en een inbouwmagnetron van het merk Whirlpool type AMW 730/NB.Dit tezamen voor de prijs van € 762,00 levering inclusiefDeze overeenkomst is bij u bekend onder Bestelnummer #307247.Helaas hield u zich niet aan de afspraken. Ik heb de volgende klachten:De wettelijke termijn voor levering is gesteld op 4 weken. Waaraan u niet hebt voldaan.Conform de wet heb ik u toen gemaild om een uiterste leverdatum en beloofde u de levering de 8steweek (eind februari dus).Nadien wijzigde u weer eenzijdig de leverdatum naar week 11 en toen werd het weer de tweede ofderde week van april.Dit ging voor mij te ver en vroeg ik u om mijn bestelling te annuleren en het betaalde bedrag integraal teretourneren.Helaas wacht nu ook reeds 4 weken op de terugbetaling van het volledige bedrag dat tot op heden nogsteeds niet gebeurd is.Ik stuurde u reeds een ingebrekestelling die ik voor de duidelijkheid nogmaals bijvoeg